Rijders (offroad) omgeving Zwolle

trekstarter hoes krijg ik met een beetje geluk eind volgende week binnen.
wheeliebar als het goed is vandaag.

we zullen zien wat ze ons allemaal beloven.

hoe staat het nu met de samba en de xl bodemplaat samba???

De xl bodemplaat is geplaats, de MT is nu 6 cm langer.

De Samba uitlaat komt hoepelijk vandaag. Ik moet nu naar de Endemol studio's in Amsterdam en ga misschien op de terugweg even langs RN Tuning, kijken of die er nog is of al verzonden is.

dsc8287s.jpg

dsc8292dr.jpg

dsc8283.jpg

kiek um goan!!!!

een streched beetle.

ik ben benieuwd naar de uitlaat.
ik krijg vandaag mijn wheelie bar voor aan de slash,en ik moet nog mijn auto's goed schoonmaken en mijn luchtfilter olien,en mijn accu's opladen,en mijn pinkie afstellen,en nog veel meer.

zoveel te doen,en zo weinig tijd,en dat allemaal voor in de Ahoy

Enig idee of quartel zwolle die hoezen ook op vooraad heeft? Moet er nog een aantal hebben namelijk voor de trekstart, luchtfilter en de shocks:). Binnenkort ff in raalte een Desert Rat body bestellen, want de kap die ik er bij had zitten heeft het al moeten begeven.

@dennis

quartel heeft niet echt veel,als je hem belt dan zegt hij dat hij het heeft,maar wanneer je daar dan vervolgens aankomt,dan moet hij het bestellen en dan duurt het een week.

Ik heb die van mij bij rc racing twente,en sta voor de trekstarter hoes,als zoveelste in de rij omdat de leverancier ze nog niet heeft geleverd.

probeer het anders bij rc raalte.
-----

De wheelie bar zit nu op de slash en ben nu de accu'aan het laden,pinkie heb ik afgesteld en mijn luchtfilter is al geolied,de slash glimt weer en ik heb een box gehaald voor de slash,alleen te klein,op de kaart bij de blokker staat 60*40,blijkt dat alleen de opening te zijn,de rest van de bak is kleiner,ik bellen,ja meneer,das de grootste die we hebben.

nu nog pinkie poetsen,benzine halen en de andere accu's laden en dan ben ik klaar.

@dennis

quartel heeft niet echt veel,als je hem belt dan zegt hij dat hij het heeft,maar wanneer je daar dan vervolgens aankomt,dan moet hij het bestellen en dan duurt het een week.

Ik heb die van mij bij rc racing twente,en sta voor de trekstarter hoes,als zoveelste in de rij omdat de leverancier ze nog niet heeft geleverd.

probeer het anders bij rc raalte.
-----

De wheelie bar zit nu op de slash en ben nu de accu'aan het laden,pinkie heb ik afgesteld en mijn luchtfilter is al geolied,de slash glimt weer en ik heb een box gehaald voor de slash,alleen te klein,op de kaart bij de blokker staat 60*40,blijkt dat alleen de opening te zijn,de rest van de bak is kleiner,ik bellen,ja meneer,das de grootste die we hebben.

nu nog pinkie poetsen,benzine halen en de andere accu's laden en dan ben ik klaar.

Anders bel Romulco in Hollandscheveld even..... Heeft sowiezo trekstarterhoezen hangen..

op de site heeft hij niet veel bigscale,
enige bigscale op de site is de carson gas blaster,maar daar heeft hij geen onderdelen voor,maar wel weer wielen voor de fg baja en de hpi baja,en luchtfilters heeft hij alleen voor nitro.

heel vaag.

@ Ruben

Als de rally zaterdag 19 maart alleen maar sávonds wordt gereden in kampen,dan ga ik die zaterdag (mits het weer het toe laat) rijden met de slash,en misschien ook met pinkie.

bijna mijn spullen klaar,ik moet nog de 3s lipo laden en nog benzine halen,en dan is het morgen vroeg uit bed.

De uitlaat heb ik vanmiddag bij RN Tuning thuis opgehaald, was er 20 minuten vandaan in de Endemol studio's bij de Arena aan het werk.

Zit er inmiddels ook al op :D, staat bruut hoor;)

Weet ik nog niet, zijn nog zat dingetjes te doen zoals diff afvullen met vet en daarvoor moet de gehele achterbrug uit elkaar. servo's afstellen, filter inolien.

Morgen ga ik vissen op forel, ga dus niet inrijden. Voor vanavond stop ik er ook mee, de rest dingetjes ga ik zondag weer oppikken.

Back