Rijders (offroad) omgeving Zwolle

Nee daarom. Er ligt daar naast nog een zandbak waar echt bulten in zitten, maar daar heb je af en toe ook te maken met diverse houtsoorten. Dat lijkt me dus niet zo geschikt. Neem anders maar is een kijkje als je in de buurt bent:)

ik kan alleen rijden wanneer mijn vrouw moet werken,want anders zie ik haar haast niet,en wanneer zij moet werken,heeft zij de auto mee.

dus ik ben afhankelijk van de fiets en dan vind ik zwartesluis toch wel te ver om trappen.

ik ga misschien zaterdag bij de zuidezee haven in kampen met de bigscale jagen,ruben kent dat plekkie wel.

Dat plekkie ken ik ook hoor Pinkie, is door mij en Ruben ontdekt;)

Kun je prima rijden met de bigscale, igg vorig jaar wel, toen was het zanderig.

ik heb er afgelopen vrijdag niet op gelet,ik was daar rally foto's aan het schieten.

bij deze ff een paar pics.

P3186923.jpg

P3186928.jpg

P3186921.jpg

2 april kan ik helaas niet wan dan is mijn vrouw vrij van werk en wil ik die zaterdag met haar gaan doorbrengen.

als ik het goed had begrepen,kan ik die zaterdag daar op wel.

Ik zal kijken of ik daar ook kan zijn dan. Heb gisteren na een aardige spuit fout de kappen proberen te ontdoen van de lak. Er word gezegd dat je dit kan doen met nagellak remover zonder aceton...doe dit dus NOOIT! Had een klein stukje gedaan, sloeg meteen dof uit en is niet meer te herstellen. Heb ze nu helemaal kaal gemaakt met "dot 4" remvloeistof. Werkt perfect!

Aan een mischien hebben we niks he Dennis, gewoon komen.

Jammer van die kap man, remvloeistof schijnt idd goed te werken, was het een Lexan kap?

Het werkt ook perfect. Ik had het met een kwast een aantal keer ingesmeerd en na 5 min. strijk je zo alles er af. Het is idd een lexan kap. Spuit hem morgen gewoon in 1 kleur en dan koop ik 1 deze dagen een orginele HPI kap. Dan gebruik ik die ik nu heb gewoon voor de bash.

Back