Rijders (offroad) omgeving Zwolle

misschien dat ik wel ff kan komen op 10 april,ik ben daar dan tegenover,bij mijn schoonouders dus dan kan ik pinkie gewoon in mijn eigen auto mee nemen.

Wat hebben jullie toch allemaal met dat woordje "misschien" :confused:;)

Je komt of je komt niet, je gaat schijten of je gaat niet schijten, je gaat niet misschien schijten want dan zit je broek vol als je je toch bedenkt:rolleyes:

mijn slash rijd weer,ik heb nu stalen aandrijving op de assen,geen stalen assen maar die cupjes aan de diff.
er moet toch iets van kunstof blijven want anders vangt mijn diff alle klappen op,en nu zijn in de aandrijving alleen de assen nog van kunstof.

zo ff lekker vissen op karper of ik trek mijn vlieghengel maar weer eens uit het stof.

Hier nog een (forel)visser:p. Straks nog maar even een stukkie jagen. Trouwens, om fouten te voorkomen....is het nu de H-1,5 en de L-1,25 slag of is het net andersom? Had ergens hier in een draadje gelezen dat de H-1,25 moet zijn. Twijfel er zelf ook aan nu whahahaha

Laatst bewerkt:
H naald indraaien en dan 1,5 slag terug. L naald indraaien en dan 1,25 slag terugdraaien.

Effe copy/paste;
De basis afstelling:
Deze is in de fabriek ingesteld.
Als door onbekende oorzaak of door het reinigen van de carburateur de beide mengsel schroeven H en L verlopen zijn, moeten deze opnieuw afgesteld worden.
Beide mengsel schroeven H en L voorzichtig en met gevoel geheel indraaien tot de aanslag.
Bij de Zenoah G230RC en G260RC de H schroef 1½ slag en de L schroef 1¼ slag uitdraaien.
Bij de Zenoah G2D type 97 de H schroef 1⅛ slag en de L schroef 1¼ slag uitdraaien.
Bij de Solo-Tuning de H schroef 1¾ slag en de L schroef 1½ slag uitdraaien.
Bij de Solo-Standaard de H schroef 1¼ slag en de L schroef 1¼ slag uitdraaien.

Door dat gepiep zouden de mussen denken dat ze al in het paarseizoen zitten hahahaha:p. Leuk filmpje trouwens en ook een leuke wagen. Heb trouwens verdorie al 2 bougies kapot gereden hoe dan ook. De eerste hield het 2 korte rittten vol, en de 2e hield het maar 10min vol. Zo maar fftjes een aantal nieuwe bestellen.

nou,de berta's staan nog op stal,het zullen eerder de harry's en de hermannen zijn.

volgende keer probeer ik wat beter camera werk,want nu zie je de helft niet.

Back