Rijders (offroad) omgeving Zwolle

Damnt,ik ben mijn kabeltje van mijn mobiel kwijt,

bij deze ff een foto van de motor die er in komt,tis geen MMM,want die was me iets te duur.

SKYCP1515hr.jpg

Ben benieuwd:yes::!:

anders ik wel,hij is nieuw hier in nederland en is vergelijkbaar met de MMM,hij kan tot 6s hebben,maar de andere lipo's komen volgende maand,nu moeten hij en mijn slash maar de 3s lipo delen.

:oops:

kom er net achter dat ik zaterdag opbouw dag heb van de vaargroep (steigers en boeien in het water etc.)
dus ik ben ook druk :oops:

@manta.
als het de 14e wel doorgaat kan je dat misschien in de titel van dit topic zetten zodat ook andere mensen zich kunnen aanmelden.?

Liever niet Ruben, rijd daar liever alleen met mensen uit ons "groepje" de eerste keer. Na deze eerste keer en als het bevalt gaan we "adverteren" met de baan.
Als Pinkie definitief 14 mei akkoord heeft gaan we verder mensen zover zien te krijgen van de startpost via PB.

Of jullie moeten andere gedachten hebben?

Mensen, even een vraag. Heb laatst bij het reinigen van de tankdop het pennetje wat op het kleine rubbertje in de dop zelf zit gebroken. Ik neem aan dat deze als en soort ventiel werkt, maar zou dit gevolgen hebben voor bijv. vacüum in de tank?

MENSEN,HET IS EEN FEIT.

14 MEI GAAT DOOR.

We zijn welkom van 13:00 tot 15:00.

Er is die zaterdag een wieler ronde aan de gang,maar daar hebben wij geen last van,wel diegene die van buiten kampen komen kunnen er een kleine hinder van ondervinden i.v.m. verkeersregelaars.

de kosten voor die 2 uur bedragen 30 euro in totaal,dus hoe meer mensen,hoe goedkoper het allemaal wordt.

15:00 wordt de baan opgeruimd,omdat ze zelf ergens anders een wedstrijd gaan rijden.

misschien hebben we nog wat toeschouwers,namelijk de aanhang van de wielrenners,maar die kunnen dan ook al weg zijn.

maar het aller belangrijkste,zorg voor volle accu's/tanken en poets nog ff je rc mooi op.

groeten Arnold

MAAR MENSEN,

GAAN ER MAAR 3 MENSEN RIJDEN?????????

om dit te doen slagen,en om die mensen van de baan een impressie te geven,moeten er wel meer mensen komen.

zo kunnen ze zien dat er genoeg animo voor is en dat het zeker het herhalen waard is.

zie die jumps,dat lukt je niet met een schepje op een zand vlakte,en al helemaal niet zo veel achter elkaar,dan ben je al moe van het graven nog voor dat je hebt gereden.

Laatst bewerkt:
Ik heb;

JJ de Bom
Luppy
Scaggy
RuudXD
RCKJ
Douwe 74

een PB gestuurd voor 14 mei.

Van de rest van de personen in post 1 (wonen verder weg) hoop ik dat ze nog eens lezen hier.

Dennis23 weet er ook van maar is die week waarschijnlijk op Texel met zijn lieftallige vriendin,,,,,,

Laatst bewerkt:
Dennis23 weet er ook van maar is die week waarschijnlijk op Texel met zijn lieftallige vriendin,,,,,,
Zal even moeten overleggen met kimmetje dan, want het weekend waarschijnlijk gaat niet door. Zaterdag maar weer is naar Havelte toe ghehehehe;)

Laatst bewerkt:
@Dennis, zou wel cool zijn als je komt man, maar gaat Alphen a/d Rijn ook niet door dan?

Ik zet je graag in de sartpost hoor, kan je maat en Kim meekomen als toeschouwers ;)

We zouden het weekend even overleggen over hoe of wat. Weet zelf ook niet precies wat de bedoeling is. Vind het trouwens wel een goed initiatief dat je alleen met het "eerste" clubje daar wil afspreken. We weten in ieder geval dat het een gezellig leuk clubje is. Kim gaat dan denk ik wel mee, maar arnold weet ik niet. Die zit met de voetbal met fluiten en scheidsen. Denk dat daar bij die BMX baan aardig wat bekijks bij komt als daar een paar monsters over de baan scheuren;)

Back