Rijders (offroad) omgeving Zwolle

hey!, dat terrein bij de rova kom ik bijna elke dag langs met de trein en het is mij nog nooit opgevallen, volgende keer maar ff goed kijken
edit: heb trouwens wel eens gelezen dat ze bij de e-revo de achterste air-vents van de batterij vakjes modificeren zodat de Lipo draden daar doorheen kunnen lopen, misschien een idee voor pinkie?

Laatst bewerkt:
ik heb de toro brushless set er in gezet en geprogrammeerd.

ff gisteravond buiten gereden,en ik moet zeggen dat als hij op 3s al wheelies wil trekken,dat ik zeker een keer op 6s ga rijden.

en dat voor een set van 200 euries.

ik ben van wat ik nu heb gezien,zeer tevreden

hey!, dat terrein bij de rova kom ik bijna elke dag langs met de trein en het is mij nog nooit opgevallen, volgende keer maar ff goed kijken
edit: heb trouwens wel eens gelezen dat ze bij de e-revo de achterste air-vents van de batterij vakjes modificeren zodat de Lipo draden daar doorheen kunnen lopen, misschien een idee voor pinkie?

Bij mijn E-Revo heb ik die schoepen weggeslepen met een Dremel, dat moest ook wel aangezien de draden van een 5200 mAh 45C LiPo dusdanig dik zijn dat je niet anders kunt. Het past namelijk nooit door dat kleine sparinkje wat vrij is gelaten voor de standaard (NiMh) accu's.

Maar Pinkie, rijdt je nu met 1 of 2 LiPo's? Als je met 1 rijdt (wat ik niet begrijp) is je wagen ook nog eens in onbalance qua gewichtsverdeling, zo'n LiPo weegt ook wel wat hoor.

Ohw jah, en waar blijven die foto's jonguh !

Zal zo de killswitch op de auto zetten. Nu alleen nog ff kijken hoe ik alles netjes weg kan werken. Ik vind dat terrein achter hessenpoort voeldoen aan de eisen voor een meeting;). Wellicht een keer na kampen?

Waar ga ik met de grijze kabel van de killerbee langs? Enigste optie die ik zie, is binnendoor de motor richting de carb en daar weer onder door, maar kan dit geen schade aan de kabel geven?

edit; never mind, gevonden!

Laatst bewerkt:
Zal zo de killswitch op de auto zetten. Nu alleen nog ff kijken hoe ik alles netjes weg kan werken. Ik vind dat terrein achter hessenpoort voeldoen aan de eisen voor een meeting;). Wellicht een keer na kampen?

Waar ga ik met de grijze kabel van de killerbee langs? Enigste optie die ik zie, is binnendoor de motor richting de carb en daar weer onder door, maar kan dit geen schade aan de kabel geven?

edit; never mind, gevonden!

Daar gaan we zeker rijden Dennis!

Bij jouw Baja langs de binnenkant van je frame richting je radiobox. De kabel liefst niet langs bewegende onderdelen of uitlaat en ook niet vasttajreppen aan je vonkenmaker ivm kans op storingen.

Heb de kabel onderlangs de tank, en dan aan de voorzijde van de radiobox een sleuf gemaakt, en met een rond vijltje bij gewerkt om te voorkomen dat er scherpe randen aan zitten. Maar heb nu alles aangesloten en de stekker van de stopknop kleur op kleur gedaan. Heb de rode draad aan de aanzichtzijde van de bobine gesplaatst. Alleen nu brand de led niet als ik alles in werking zet.

Ik ben echt het unieke voorbeeld van een lelleke natnek:p. Killerbee doet het niet...GOH JOH!...anders druk je ff op je 3e kanaal!!!!!

Ja ik weet het eric...ik ben een geval apart maar dit is gewoon domweg ongelooflijk:p hahahaha. Zal is richting me werk gaan.

Toedeloe!

bij mijn revo zijn die lamellen al uit die lucht happers.
ik heb maar 1 lipo,maar aan de andere kant heb ik een 7 cells nimh accu er in voor het tegen gewicht.

ik ga er geen 6 cells lipo in proppen,dat gaat ook niet passen,ik ga 2 3s lipo's in serie schakelen,dat kan heel goed,zolang ze maar vanaf het begin bij elkaar blijven,en goed blijft opladen/ballanceren, dan kom je aan het voltage van een 6s.

ik ben nu al verkocht aan de e-revo,was ik al een beetje,maar nu ik er zelf een rij,ben ik echt verkocht.

foto's komen volgende week,

ik ben van het weekend giga druk,en dan heb je ook nog eens moederdag er bij.

heeft iemand nog een hartverwarmende tip om die nodige 0.3mm tussen de bobine en het vliegwiel te realiseren? Heb hem na mij idee te hoog zitten...+-1.0mm

Ik heb de mijne nog maar 1x losgehaald voor de montage van de killswitch waarna ik hem veel te kort erop had staan en dus niet kon starten, volgens mij kun je enigzins stellen met de twee bevestigingsschroeven van de bobine om de afstand te krijgen.

Ja dat klopt, maar omdat ze het in de manual van HPI over een tussen afstand van 0.3mm hebben heb ik geen idee hoe ik dat exact kan krijgen. Doe dat dadelijk gewoon op eigen zicht. Als ik uit Havelte kom straks heb ik de ogen vol zand, dus dan wil dat niet meer ghehehehe.

heb je niet zo'n setje met metalen stripjes die ook gebruikt worden om kleppen af te stellen? Zal wel niet denk ik ;)

Een stuk papier of meerdere even meten met schuifmaat en je hebt 0,3mm.

Back