Rijders (offroad) omgeving Zwolle

Dan moet ik dat morgen ff doen, dan ga ik nl iets eerder van huis af. Zal dan morgen tegen half 4 er zijn. Ik ga nu eerst richting werk.

Adios!

dan kun je nu tog ook nog langs komen?
edit: maar je moet natuurlijk ook niet te laat op je werk komen :p

Laatst bewerkt:
Heej Rikkert Jonguh,,,,ge zijt onstslage

Heej Rikker, grapje,

Heej Rikkert, je zijt toch ontslage,

Rikkert, en doe de groete aan je moeder

(stukje uit NewKidsTURBO toen Rikkert te laat op zen werk kwam) ;)

ik heb mijn pa gestrikt om foto's te maken a.s. zaterdag, alleen onze camera is niet zo snel, kan hij een snelle camera van jullie gebruiken?:confused:

het weerbericht is niet zo mooi......

Tja das zo geregeld hoor, ken er heel wat die voldoende skills hebben en ook onboard camera ;)
je hebt het zeker niet over mij, want ik heb geen onboard camera :p
want daar word je tog misselijk van als je daar naar kijkt.
wel balen dat alle lipo's in het DE warehouse van HK op zijn, dat word dus of kort rijden of mijn vader thuis laten ;)
edit: ff voor de duidelijkheid, ik heb het hier over een auto. die helikopter shots zijn zeer mooi

Laatst bewerkt:
Btw, kan die KB nog enige invloed hebben gehad op de ontvanger? Aangezien ik het wat vreemd vind dat ie er zo in eens mee ophield. Misschien een volt limiter een optie?

Voltlimiter zorgt er alleen voor dat je componenten nooit meer dan de toegestane voltage krijgt.

Denk niet dat de KB enig invloed heeft op je systeem, deze schakeld alleen maar een signaal, that's it.

Naja geeft ook niet. Bestel morgen iig een setje velgen voor de noppen bandjes en wellicht toch een voltlimiter. Had je kim nog gesproken dan eric...

Zo, m'n slash 4x4 naderd z'n voltooiing. Net sprong er een klein plastic dingetje weg en ik ben een uur in de kamer aan het zoeken geweest voordat ik hem weer had, aaaaaaaarghgghgh.

Ook is een van m'n 2S lipo's een beetje gaar geworden dus het wordt rustig rijden zaterdag (of kunnen we daar laden?)

of ik ga een \backbajr maken of ik ga deze body op mijn slash zetten, denk nu dat het de laatste optie wordt.
jconcepts_fordrangerf-250_body_4.jpg

Back