PH-ILS
Forum veteraan
Geluid installatie zonder boxen mmmmm vreend![]()
Wel hoor, ik zie er één op de foto, de andere staat er net naast :wink:

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Geluid installatie zonder boxen mmmmm vreend![]()
Nee hoor, straks nog zo'n oversized Calmato erbij. Gaan we met de radio "live on air". 8) :lol:Hee phil
Nu heb je helemaal geen tijd meer om te vliegen zie ik, nou moet ik alles alleen doen.
Uhum beetje vroeg maar eh moge manne
Bij deze wil ik een kleine oproep doen voor
Hemelvaart dag bij spaarnewoude weer eens
Een leuke nachtshow te gaan doen
Zolang er maar lampjes op zitten
Hou een beetje rekening met de grote
Van jou toestel want de ring of fire gaat ook mee
Doe maar reageren via PB heb ik gelijk een mooi lijstje
Ik wil er Op vrijdag en zaterdag avond aanwezig zijn
Laat me maar weten of jullie ook komen
Mvg de Nachtwacht ( RAGGERS)
Morgenavond is officieel het nachtvliegen. Heel de FMS wist dat vandaag ook te vertellen. Wel op blijven letten hè. :?![]()
Geduld mijn vriend.Moet je alleen ff die rommel weghalen.Hahaha, alles is draadloos ja. :cry:
Morgen alles aansluiten. Beeldschermen staan op de goede hoogtemet draaien is dat nou eenmaal lekker om de schermen recht voor je te hebben.
Uuuhhh de controllers staat inderdaad wat scheef zie ik :rolling:
En die onafgewerkte gipsplaten... misschien dat Snoeksel nog iets kon regelen, en anders komt het wel weer over een jaar of 5
Thanks all![]()
Dat was het idee, maar de uitvoering vereist communicatie. Een korte vraag bij de organisatie had je zo het echte antwoord gegeven. En als spontane actie had een "oproep" op het forum dan ook wel handig geweest.Dacht dat Ragger voor vrijdag en zaterdag een oproep had gedaan voor het nachtvliegen, wist niet dat FMS het ook organiseerde ?![]()
Moggûh, oud-piratenmaatje.Mogguh vlieg-gabbers en radiovrienden !!
Effe wat leut er in werken, de nodige boodschappen doen en dan zien we wel welk veld we gaan hangen. :lol: Tenzij er nog iemand wil lessen, dan wordt het eerst ons eigen veld.![]()
Check, 12:00 paraat op het veld.Als er gelest kan worden ben ik aanwezig met de trainer.![]()
:lol: Tenzij er nog iemand wil lessen, dan wordt het eerst ons eigen veld.![]()
Tsja, visite moet je ook op dagen met slecht weer plannen.Willen wel, maar krijg zo visite, dan verplicht aan website werken, strand op, vrienden te eten vanavond en als als als vanavond rustig dan nog even richting FMS. * Swift geeft licht *
Hier in Braband bewolkt met zon 21 gr
Laandennis = dennis van der laan?.
Ik ben geen rijder, maar ze zitten hier wel. Hoogtij wordt nog wel eens gereden volgens mij
Laandennis = dennis van der laan?.
Ik ben geen rijder, maar ze zitten hier wel. Hoogtij wordt nog wel eens gereden volgens mij