Rijders/Vliegers/DJ's omgeving Zaandam (Deel 9)

Geluid installatie zonder boxen mmmmm vreend:D:confused:

Wel hoor, ik zie er één op de foto, de andere staat er net naast :wink:

20140530_233926_zpsxtwdiilt.jpg

Uhum beetje vroeg maar eh moge manne
Bij deze wil ik een kleine oproep doen voor
Hemelvaart dag bij spaarnewoude weer eens
Een leuke nachtshow te gaan doen
Zolang er maar lampjes op zitten
Hou een beetje rekening met de grote
Van jou toestel want de ring of fire gaat ook mee
Doe maar reageren via PB heb ik gelijk een mooi lijstje
Ik wil er Op vrijdag en zaterdag avond aanwezig zijn
Laat me maar weten of jullie ook komen

Mvg de Nachtwacht ( RAGGERS)

Morgenavond is officieel het nachtvliegen. Heel de FMS wist dat vandaag ook te vertellen. Wel op blijven letten hè. :? ;)

Dacht dat Ragger voor vrijdag en zaterdag een oproep had gedaan voor het nachtvliegen, wist niet dat FMS het ook organiseerde ? ;)

Hahaha, alles is draadloos ja. :cry:

Morgen alles aansluiten. Beeldschermen staan op de goede hoogte :yes: met draaien is dat nou eenmaal lekker om de schermen recht voor je te hebben.
Uuuhhh de controllers staat inderdaad wat scheef zie ik :rolling:

En die onafgewerkte gipsplaten... misschien dat Snoeksel nog iets kon regelen, en anders komt het wel weer over een jaar of 5 :mrgreen:

Thanks all :thumbsup:
Geduld mijn vriend.Moet je alleen ff die rommel weghalen.
Ziet er netjes uit Phil

Dacht dat Ragger voor vrijdag en zaterdag een oproep had gedaan voor het nachtvliegen, wist niet dat FMS het ook organiseerde ? ;)
Dat was het idee, maar de uitvoering vereist communicatie. Een korte vraag bij de organisatie had je zo het echte antwoord gegeven. En als spontane actie had een "oproep" op het forum dan ook wel handig geweest. :yes:

Dus:
VANAVOND NACHTVLIEGEN BIJ DE FMS

Mogguh vlieg-gabbers en radiovrienden !!
Moggûh, oud-piratenmaatje. :mrgreen:

Effe wat leut er in werken, de nodige boodschappen doen en dan zien we wel welk veld we gaan hangen. :lol: Tenzij er nog iemand wil lessen, dan wordt het eerst ons eigen veld. :yes:

:morning:

bietje werkbrak , morgen ben ik wel weer mens , gunstig voor de gezinsdag ;)
rustig weekendje houden rulez ;)

veel plezier allemaal met wat dan ook .

Sins kort op dit forum

Weet iemand toevallig een leuk off-road terrein in de buurt van zaandam (kogerveld) waar ik met mijn HPI savage XL kan rijden??

Hier in Braband bewolkt met zon 21 gr

in 075 ook prima toefen .

lijstje met things to do afgewerkt , nu maar eens weekend vieren :D
geen gevlieg dit weekend , geen tijd en zin an , volgend weekend maar weer zien .
moet nog voor 18.000 E schilderwerk wegwerken tot de schoolvakanties , dus weekenden werken gaat het weer helemaal worden ;)

Laandennis = dennis van der laan?.

Ik ben geen rijder, maar ze zitten hier wel. Hoogtij wordt nog wel eens gereden volgens mij

Laandennis = dennis van der laan?.

Ik ben geen rijder, maar ze zitten hier wel. Hoogtij wordt nog wel eens gereden volgens mij

echt niet , al tijden niet gedaan , de baja ligt hier nog wel ergens , heb er niks meer mee , maar leuk voor de heb ;)

best lekker met pintjes in de tuin hangen met oude lp's die op de achtergrond draaien :D

Ikke ergens tussen 19:00 en 19:30 bij de FMS. :bye:

Eerst bijkomen van een middagje stress van al leerlingpiloten en hun gepruts. :rolling: Nee hoor, jullie hebben allemaal je best gedaan. Neem je leskaart even mee Repel, strepen we de mooie cirkels en bochten van vanmiddag even af. :thumbsup:

Zo nog maar een paar meter LEDs op de Reaktor plakken, een disk met deze wind is een uitdaging (als je niet op 3S vliegt).

Back