Rijders/Vliegers/DJ's omgeving Zaandam (Deel 9)

na eerst 16 dagen niks doen in Polen een paar dagen thuis geweest, toen mocht ik hurryup weer terug naar Polen, en nu zowaar 3 dagen redelijk druk geweest; blij dat ik morgen weer ff naar huis mag :banana:
FF uitrusten :D

Chipping11.JPG

Speciaal voor motorhobbyisten en drassige veldbijeenkomsten.

Een paar kleine opleverpuntjes! :teacher:

Je beeldschermen staan wel wat hoog.
En de bedieningspanelen staan niet allemaal onder dezelfde hoek en hoogte.
Geeft allemaal niets....

Maar die onafgewerkte gipsplaten.... :nooo:
;)

Hahaha, alles is draadloos ja. :cry:

Morgen alles aansluiten. Beeldschermen staan op de goede hoogte :yes: met draaien is dat nou eenmaal lekker om de schermen recht voor je te hebben.
Uuuhhh de controllers staat inderdaad wat scheef zie ik :rolling:

En die onafgewerkte gipsplaten... misschien dat Snoeksel nog iets kon regelen, en anders komt het wel weer over een jaar of 5 :mrgreen:

Thanks all :thumbsup:

Neuh, dat is echt niet alles draadloos.
Dat heeft ie allemaal heul errug knap ende netjes in de plankjes weggewerkt.

Immers de microfoon was wel het eerste wat draadloos te verkrijgen was, en deze ziet er toch nog wel met een draadje uit.

Edit: we zijn weer eens een beetje traag. ;)
Gewoon eerst even zelf de gaatjes dichtzetten en het wandje sausen.
Scheelt de hele wereld.

Akoestische wand(plafond)afwerking is echt wel een goede bijdrage.
Mooi en goed.
Maar vooral mooi. Er zijn veel betere methoden.
Maar net wat er nodig is natuurlijk, niet iedereen zit op een akoestisch dode ruimte te wachten.
Ik zou het gewoon even fatsoenlijk afwerken, voor je er niet meer bij kan vanwege alle draadloze verbindingen. ;)

Hee phil
Nu heb je helemaal geen tijd meer om te vliegen zie ik, nou moet ik alles alleen doen.
Ziet er top uit allen die boxen zie ik niet hangen mmmmmmn hoe ga je dat doen?

Hee phil
Nu heb je helemaal geen tijd meer om te vliegen zie ik, nou moet ik alles alleen doen.
Ziet er top uit allen die boxen zie ik niet hangen mmmmmmn hoe ga je dat doen?

Erwin. Het is ge Photo shopped denk ik. Alles is draadloos en de stop kontakten zijn nog leeg. :-)
Nope, dat kan tegenwoordig. :yes:

Je weet het met die radiofreaks, nooit draadloos gaan zolang het bedraad kan zijn :teacher:
Geldt ook voor netwerken. Bedraad is zoveel stabieler, sneller en goedkoper. :D

Kom met de spullen van het FMS veld, nachtvliegen gaat niet door ?? :confused:
Morgenavond is officieel het nachtvliegen. Heel de FMS wist dat vandaag ook te vertellen. Wel op blijven letten hè. :? ;)

Alle bedrading en servootjes van de Robin gedaan. Nog even de powerbox terugsolderen naar Deans. Morgen effe nieuwe boutjes voor de propellerbevestiging halen (1 van 4 was gewoon een schroef i.p.v. inbus). Rest alleen nog de tankdop. Morgen ook een jerrycan en een fles Castrol Power RS 2T halen (opvolger van de volprezen TTS). Dan effe een tank leegrammelen in de tuin. Daarna zenuwachtig worden. ;) :lol:

Laatst bewerkt door een moderator:
Back