Rijders/Vliegers/DJ's omgeving Zaandam (Deel 9)

Filmpje van 4 jaar terug, zoek zelf maar even. :teacher:

Lang leve de micro flat cable van de SCSI controller. De Reaktor is verlicht. Ik wel wat vertraging maar het is toch nog niet donker. ;) Tot zo... :bye:

Sins kort op dit forum

Weet iemand toevallig een leuk off-road terrein in de buurt van zaandam (kogerveld) waar ik met mijn HPI savage XL kan rijden??
Rijden veelal in Alkmaar.
Vanmiddag op da fiets even pintje wezen scoren bij de FMS heule dikke schaal kist zien vliegen de rest was allemaal ruk

Hmmmm... Rob, Qynx... Q was L? ;) Jammer dat je er niet bij bent. :yes:

Lynx is er ook nog hoor..... Maar alleen online

Ik hoop dat het geslaagd was vanavond, het weer was in ieder geval acceptabel.

ik ben meestal in mijn vrije tijd op de Veluwe. Dus ben niet altijd in de buurt.

Rob

Doe je goed, Rob. ;) Lekker rustig aan doen.

Vanavond was gezellig maar bij lange na niet zoveel nachtvliegers als jaren terug. Mer een stuk of zes hield her wel op. :( Weer was prima, helemaal windstil. En verder maak je gezelligheid zelf en met bekenden. Dus zeker geslaagd, net als de rest van het evenement. :D

Was inderdaad weer erg leuk, alleen wat weinog vliegers maar dat mocht de pret niet drukken.
Ook weer eens wat oude bekenden gesproken, kortom erg geslaag. De gasbrander deed ook zijn best, Freek bedankt voor het meenemen van de ring.

Sleur bedankt voor de plopkap, hij zit inmiddels op de microfoon :thumbsup:

O ja, morgen maar even wat foto's plaatsen van de avond.

Lynx is er ook nog hoor..... Maar alleen online

Ik hoop dat het geslaagd was vanavond, het weer was in ieder geval acceptabel.

ik ben meestal in mijn vrije tijd op de Veluwe. Dus ben niet altijd in de buurt.

Rob

ha die rob , alles okay? ;)

vlieg je nog wel ?

grtz marcel

Vandaag een instructeurs dagje voor Sleur :-)
Precies, dus deze instructeur doet vandaag lekker zijn eigen ding. :thumbsup: :p Soort van opruimdag, het huis lijkt wel ontploft sinds de laatste week. 8O Alle Depron plakwedstrijdrommel en bigscale servoknutselresten wegwerken. Daarna weer eens lekker 1800 nieuwe plaatjes vanuit de achtertuin doorworstelen en horen of er wat leuks tussen zit. Dan is de dag wel weer voorbij. :yes:

Ook een rustdag neemt, afgelopen weken wel weer genoeg gedaan. Op naar project 2: a.s. komt de nieuwe bestrating voor de achtertuin.

@ Siggy: lekker hip retro ding :yes:

zo nog ff de Maxi Swift uitlaten hier in Egmond, op het fietsie naar het veld :yes: vanmiddag visite dus nix vliegen dan :(

Back