Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Sleur.....Jij snapt em:wink:

En trouwens....onder binnenshuis activiteiten versta ik andere zaken waar ik geen Wii bij nodig heb.......hooguit mijn Nunchuck.....:wink:

Edit: Nunchuckje

Kom ik net terugrijden... staat er een luchtballon in de wijk :hammer: Ging niet helemaal goed denk ik :mrgreen:

631374465.jpg

Deze soms ?

Bijlagen

• uploadfromtaptalk1344197372828.jpg
    uploadfromtaptalk1344197372828.jpg
    23,4 KB · Weergaven: 38
Yep da's dezelfde lijkt wel :hammer: Ik ga daar gelijk een vlucht boeken.... hou wel van een avontuurtje :rolling:

Zojuist mijn nieuwe Onkyo surroundset aangesloten heeft :banana:

@roonroon: Tijdens de opruimwoede ook de Blizzard opgegraven. Inclusief de originele MPX spinner voor motorisering. Alleen de twee heveltijes en tonnetjes voor de rolroeren nog niet. Zijn niet weg maar liggen ergens in de 30 doosjes met meuk. Dinsdag op de club?

Ja ik ben dan op de club, zoals elke dinsdag:D

Moge,

De middagdiensten weer gehad. :D
Had gehoopt op mooi weer vandaag wilde vanmiddag ff vliegen
maar zit er niet in als ik zo naar het weer kijk. :(

Mogge ....

Ohw er kan nog van alles gebeuren vandaag Ralph.....Tis zo wisselvallig als een nederlandse zomer tijdens haar menstruatie......

Mogguh, wat een bokweer. :onweer: Nou ja, danmaar weer een dag nutteloos op kantoor muisschuiven. :pc: :morning:
smiley_yeah.gif

Had gehoopt op mooi weer vandaag wilde vanmiddag ff vliegen
maar zit er niet in als ik zo naar het weer kijk. :(
Kom op, dit is Nederland. Als de zon schijnt dan moet je gelijk gaan. Anders valt er water uit hemel of stormt het. ;)

Zojuist mijn nieuwe Onkyo surroundset aangesloten heeft :banana:
Dat ruimtelijke geluid komtniet uit de stereo, dat komt omdat je televee nu weg is. :mrgreen:

Heerlijk weer om naar de Bios te gaan straks met da kids... dat is het enige positieve aan dit budweer :cry:

Koelbox gereed: check
Inhoud voor koelbox gereed: check
Lipo's geladen: check
Zender geladen: check
Vliegtuig gereed: check
Zonnige mooie dag om te vliegen: error

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back