Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@ Ragger....Wat ik dan vreemd vind: Opgegeven vermogen ASP .52 is 1,75 en voor de OS 50 SX 1,8.......
Q Sleur: Toppie! Ik ben er idd dinsdag......ik voel me al weer te normaal worden dus dat moet dinsdag weer ff recht(of scheef) getrokken worden...
@ Ragger....Wat ik dan vreemd vind: Opgegeven vermogen ASP .52 is 1,75 en voor de OS 50 SX 1,8.......
Q Sleur: Toppie! Ik ben er idd dinsdag......ik voel me al weer te normaal worden dus dat moet dinsdag weer ff recht(of scheef) getrokken worden...
2-TAKT ASP 46 A in de Conrad online shopdie asp motoren kun je ook gewoon bestellen bij conrad![]()
Dan wacht ik liever op de .52. Meer power in hetzelfde cartertje als de .46....
De OS 50 SX wordt niet meer gemaakt. Volgens mij van voordat de FX werd geintroduceerd.....
Met ingeschoven antenne is dat wel goed. Met uitgeschoven antenne echt te weinig, dan moet he rond de 100 meter halen. :teacher:Ff vraagje : ez2 mee om te trainen maar als ik een rangecheck doe dan gaat de motor in failsafe na 40m (loop ik dichterbij dan loopt tie weer normaal), is dit normaal of is de ontvanger defect ?
Pandje in Wormerveer word meteen gesloopt.... Over 5 uur niks meer van te zien
Heel netjes mister plankman![]()
Met ingeschoven antenne is dat wel goed. Met uitgeschoven antenne echt te weinig, dan moet he rond de 100 meter halen. :teacher:
Hou toch op man ik ben helemaal niet goed.
Ik ga het straks toch wel proberen. Zou eerst naar Almere gaan, maar volgens mij gaan die niet vliegen. Dus hop naar het eigen veld. Heli mee en knallen maar. Denk dat het voorlopig wel droog blijft.