Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
De grootste pest is dat ik helemaal nergens meer zin in heb als het regent.
Ik ben geen binnenzitter en wordt dan ook erg humeurig ;-)

Oke oke, laat ik het dan anders zeggen..

Ooit wil ik net zo goei als 3DFresh zijn.. :yes:

Ach, ik heb veel lol in het gevlieg en zit eraan te denken mij te focussen op F3C vliegen. Vind het wel wat hebben, strakke figuren vliegen, ipv dat 3D gerag..:yes:

Inderdaad hij is de beste van de psygiatrische inrichting :thumbsup:

Extra uitdaging met een extra as om te besturen. Alleen masr rechtdoor is soms zoooooo saai. ;)

Daarom ben ik nu lekker ff bezig met de Robbe Arrow Plus. (FP) achter de garage's.
Windstil hier en het gaat lekker nu.

Heb alleen een chronisch tekort aan 7.4V 1200mAh accuutjes voor dat dingetje, iemand een adresje??
Ben al opzoek geweest maar kan weinig tot niets vinden:-(

thumbnail.aspx

Grtz

Laatst bewerkt:
@roonroon: Tijdens de opruimwoede ook de Blizzard opgegraven. Inclusief de originele MPX spinner voor motorisering. Alleen de twee heveltijes en tonnetjes voor de rolroeren nog niet. Zijn niet weg maar liggen ergens in de 30 doosjes met meuk. Dinsdag op de club?

Ik heb ook opruimwoede....Iemand interesse in een zo goed als nieuwe Nintendo Wii inclusief balanceboard, 2 controllers, 1 nunchuck, en compleet Wii fitplus pakket erbij
?

Stond ie niet gewoon te wachten op jou voor je gewonnen fullscale ritje?

Hebben ze je wel verteld WAT voor fullscale je ging vliegen?:cool:

@Spiker,

Vanwaar deze ommezwaai in het vliegen??

Extra uitdaging met een extra as om te besturen. Alleen masr rechtdoor is soms zoooooo saai. ;)

Wat sleur zegt.. En daarbij, vliegen met planken is leuk, zal dat altijd blijven doen :yes:, maar nu even tijd voor een nieuwe uitdaging. Heb het gevoel dat ik dat miste in de hobby.

Welnu, zoals je ziet valt er nog weinig te zien van de uitdaging.. :lol: maar ik kan wel zeggen, ik sta nu geheel serieus te vliegen en ben weer dingetjes aan het uit proberen.

Met een plank is een rol bijvoorbeeld heel eenvoudig te maken. Met een heli wordt dat al een ander verhaal. Dus nu ligt de focus even op een strakke rol. Als ik dat kan, gaat er weer wat nieuws komen, ga zo maar door. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back