Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zo veldmuis weer terug uit loeiheet Vlissingen een dagje dikke moeren vastdraaien voor een nieuwe Deense klant. Mooi werk maar het was voor het mooie te warm...
Sleur ik begin steeds meer verliefd te worden op Apple , maar ik ben dan ook vergeleken bij jou een volslagen digibeet... Mijn iPhone vind ik vergeleken bij mijn htc onex en de Samsung galaxy s3 van mijn meissie wel 10 treedjes hoger hoor. Veeeel gebruiksvriendelijker dan dat android, wat een zeik
Voor mij als techneut is het om het even wat betreft computerts. Dat hele OS X is net zo'n geklooi als Windows om het echt tip-top te krijgen. Ben er ook de hele dag mee aan het stoeien. En uiteindelijk loop ik alle instellingen via een tekstvenstertje met Linux commando's aan te passen. :?Sleur ik begin steeds meer verliefd te worden op Apple , maar ik ben dan ook vergeleken bij jou een volslagen digibeet... Mijn iPhone vind ik vergeleken bij mijn htc onex en de Samsung galaxy s3 van mijn meissie wel 10 treedjes hoger hoor. Veeeel gebruiksvriendelijker dan dat android, wat een zeik
Ja man, Sleur heeft er 1
Moeten maar snel vriendjes met hem worden ;-) wauwwww![]()
hahahaha, hij is goed Casp!
Moggel,
Gaat er iemand van jullie vandaag naar een modelbouwwinkel? Ik heb een paar props nodig 18 x 8. Ik zou vanavond naar Bloemendaal gaan maar ik zie net op de site dat ze geen koopavond hebben 8O Anders moet ik vanavond maar ff naar Harry rijden in A'dam.
Morgenmiddag lekker vliegen![]()
![]()
@ Junkie, dat zou perfect zijn. Ik bestel dan wel een nieuwe of ik geef je doekoe's.![]()