WTFBBQ 8O
Krijg ik een brief thuis van de Pliesie Haaglanden dat vrouwlief haar auto op half oktober betrokken zou zijn geweest bij doorrijden na een ongeval met letsel ergens in het centrum van Den Haag. 8O Wil je die kutklunsen bellen, niemand die je te woord kan staan, maandag ben je de eerste. Mooiste is dat ik 24 uur heb om te mij te melden. Nou, dat heb ik in ieder geval bij deze gedaan, dikke fluit.
Zit je thuis, lopen er ineens twee agenten heel sneaky te doen bij de auto van vrouwlief. Loop je naar buiten, met de brief, om te vragen hoe en wat, mompelen ze wat en lopen snel weg en vertrekken in hun busje. Echt stoer volk. :nooo: Als je zo respect moet krijgen en elke vorm van communicatie uit de weg gaat, kun je van mij de vinkentering krijgen.
In ieder geval, vrouwlief was gewoon op het werk en bij ICT hebben we al de videobeelden van die dag veilig laten stellen (heb zelf ook een kopie). Op de beelden van de parkeerplaats staat gewoon de auto, kenteken zichtbaar. Maar er lopen een kudde bureaucratische communicatief gestoorde pennenlikkers die dingen verzinnen in het rond waar je u tegen zegt. :evil: :?