Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Was weer gezellig op het veld. Een hoop zonlicht opgepakt en het koppie gloeit best lekker (ondanks petje en zonnebril, de wangetjes waren onbeschermd :oops:). Een paar rondjes met de Swift gedaan, veel geleuterd, bakkie soep naar binnen gewerkt en Pannekoek was bijgestaan (gaat goed :thumbsup:).

Gezellige middag hoor. :yes:

WTFBBQ 8O :hammer:

Krijg ik een brief thuis van de Pliesie Haaglanden dat vrouwlief haar auto op half oktober betrokken zou zijn geweest bij doorrijden na een ongeval met letsel ergens in het centrum van Den Haag. 8O Wil je die kutklunsen bellen, niemand die je te woord kan staan, maandag ben je de eerste. Mooiste is dat ik 24 uur heb om te mij te melden. Nou, dat heb ik in ieder geval bij deze gedaan, dikke fluit.

Zit je thuis, lopen er ineens twee agenten heel sneaky te doen bij de auto van vrouwlief. Loop je naar buiten, met de brief, om te vragen hoe en wat, mompelen ze wat en lopen snel weg en vertrekken in hun busje. Echt stoer volk. :nooo: Als je zo respect moet krijgen en elke vorm van communicatie uit de weg gaat, kun je van mij de vinkentering krijgen.

In ieder geval, vrouwlief was gewoon op het werk en bij ICT hebben we al de videobeelden van die dag veilig laten stellen (heb zelf ook een kopie). Op de beelden van de parkeerplaats staat gewoon de auto, kenteken zichtbaar. Maar er lopen een kudde bureaucratische communicatief gestoorde pennenlikkers die dingen verzinnen in het rond waar je u tegen zegt. :evil: :?

Was weer gezellig op het veld. Een hoop zonlicht opgepakt en het koppie gloeit best lekker (ondanks petje en zonnebril, de wangetjes waren onbeschermd :oops:). Een paar rondjes met de Swift gedaan, veel geleuterd, bakkie soep naar binnen gewerkt en Pannekoek was bijgestaan (gaat goed :thumbsup:).

Gezellige middag hoor. :yes:

goed te horen dat het leuk was ;)

ik had ook wel een beetje zin , maar een beetje is niet genoeg ,ik ga alleen nog als ik heel veel zin heb ;)

WTFBBQ 8O :hammer:

Krijg ik een brief thuis van de Pliesie Haaglanden dat vrouwlief haar auto op half oktober betrokken zou zijn geweest bij doorrijden na een ongeval met letsel ergens in het centrum van Den Haag. 8O Wil je die kutklunsen bellen, niemand die je te woord kan staan, maandag ben je de eerste. Mooiste is dat ik 24 uur heb om te mij te melden. Nou, dat heb ik in ieder geval bij deze gedaan, dikke fluit.

Zit je thuis, lopen er ineens twee agenten heel sneaky te doen bij de auto van vrouwlief. Loop je naar buiten, met de brief, om te vragen hoe en wat, mompelen ze wat en lopen snel weg en vertrekken in hun busje. Echt stoer volk. :nooo: Als je zo respect moet krijgen en elke vorm van communicatie uit de weg gaat, kun je van mij de vinkentering krijgen.

In ieder geval, vrouwlief was gewoon op het werk en bij ICT hebben we al de videobeelden van die dag veilig laten stellen (heb zelf ook een kopie). Op de beelden van de parkeerplaats staat gewoon de auto, kenteken zichtbaar. Maar er lopen een kudde bureaucratische communicatief gestoorde pennenlikkers die dingen verzinnen in het rond waar je u tegen zegt. :evil: :?

lekker dan , word je gewoon gevolgd en benaderd als een crimineel :o :mad:

bij mij is het andersom , ik heb wel iets geflikt op de snelweg met mijn motor onder het kopje gevaarlijk rijgedrag en aangehouden :oops: , maar dat was nog voor de zomervakantie , en nog steeds geen bonnetje binnen van minstens 3 a 500 E 8-O :cool: , nog ff en het is verjaard , of de vrouwelijke motoragent vond me wel lief en heeft er niets mee gedaan ;)

Sowieso spannend als er geen schade aan de auto zit :hammer: en goed te zien is dat de auto geen vers spuitwerk heeft. Gevalletje dubbele kenteken ofzo :hammer:
Mooi klutje :yes:

Was gezellie op het veld, lekker nog kunnen vliegen met de BigLift.
Ook nog ff alleen kunnen vliegen zonder andere vliegers in het luchtruim, steeds ff landen en stijgen. Was verder gezellig druk op een droog veld met prima weer :thumbsup:

Bedankt voor de soep en Rob voor de koek.
De anderen bedankt voor sterktewensen :yes:

Even een herinnering voor de leden onder ons :yes: Vanavond party :celebrate:

afsluitingseizoen.jpg

Hoe vroeg is het afgelopen? Kan ik na de feestavond nog even gezellig stappen. :mrgreen: Kinderen zijn uitbesteed, vrouwlief laat ik wel arresteren. 8)

@ Gorby: ja is dus vanavond... zag je bericht net dus meteen ff wezen kijken.
Als Joop zin heeft ga ik daar eerst ff naartoe voor ik naar de pub ga, Fort aan den Ham dat is. Vorig jaar was ook erg leuk :wink:

Zo, weer heerlijk gevlogen. Jammer dat het zo ver weg is, anders kwam ik wel wat vaker langs..

Nu eten, dan filmpje kijken en vroeg bedje in. Beetje gaar hierzo..

Was erg gezellig op het veld.. bedankt voor de soep en koek ook namens Tobias...

Ik zou vanavond ook komen maar ondertussen kwam ik de auto in den helder niet meer uit vanwege mijn rug.... Alles zit vast en doet alleen nog maar pijn.... dus moet helaas overslaan.... veel plezier uit een pijnlijk den helder......:help:

zo heerlijk gevlogen vandaag, coach in de buurt voor de tip's. Ging erg lekker en ik was aan het genieten met de EZ, gaaf zo te vliegen..vanavond kan ik er helaas niet bij zijn, maar veel plezier op de club !

Phil is het vanavond nacht van de nacht?
Ik doe ook mee, laat het licht op mijn fiets uit. :thumbsup:

Effe de auto in de garage zetten. Die pliesiehomo's zijn al twee keer naast de auto gestopt en lopen met een zaklamp te gluren. Stap je naar buiten, rijden ze snel weg. Het is vast heel eng om even te vragen of ze mogen kijken. Wil best even met de auto langskomen zodat ze op hun gemak kunnen kijken. MAAR VRAAG DAT DAN GEWOON. De enige die nu vragen gaan stellen zijn de buren. :? :evil:

Ik doe ook mee, laat het licht op mijn fiets uit. :thumbsup:

Effe de auto in de garage zetten. Die pliesiehomo's zijn al twee keer naast de auto gestopt en lopen met een zaklamp te gluren. Stap je naar buiten, rijden ze snel weg. Het is vast heel eng om even te vragen of ze mogen kijken. Wil best even met de auto langskomen zodat ze op hun gemak kunnen kijken. MAAR VRAAG DAT DAN GEWOON. De enige die nu vragen gaan stellen zijn de buren. :? :evil:

kijk maar uit , straks word je midden in de nacht uit je bed getrommelt :rolleyes:, dan willen ze ineens wel praten 8-O ;)

zo , net ff de balsa hondenvechter rtf gezet , moest wel een ontvanger zoeken , maar in de schuur hangt nog zo'n groot geel geval genaamd cap 21 , daar zat er nog 1 in :p

dus nu heb ik 3 maidens klaarliggen , morgen gezinsdag ,dus dan ook geen gevlieg , volgend weekend maar weer zien .

@ Gorby: ja is dus vanavond... zag je bericht net dus meteen ff wezen kijken.
Als Joop zin heeft ga ik daar eerst ff naartoe voor ik naar de pub ga, Fort aan den Ham dat is. Vorig jaar was ook erg leuk :wink:

hee phil ik heb een prive driver dus niks te vertellen :D:D we hebben alle tijd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back