Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ikke ook niet naar de Club vanavond. Ga nu richting Wognum.Zalen van Cafe Stam even onveilig maken. Wordt een lange nacht draaien met de klok die een uurtje terug gaat.

Let op. Kan glad worden vanacht.

Laterrr........................ GrTz DJ Fresh

dankje voor het aanbod , maar ik heb niet zoveel met jet achtige modellen , op deze kist zal een nitromotor met duwprop moeten komen ?
zal ook niet zo snel gaan denk ik .

ik wil alleen nog kisten die rond de 200kmpu gaan , ook niet harder dan 250 kmpu , want daar ben ik weer te traag voor ;)

ik heb eigenlijk ook al genoeg kisten(tjes)

ik had daarstraks een ontvanger uit de cap21 gehaald , gelijk even de cap schoongemaakt , toch wel een erg mooie kist hoor , denk niet dat ik die kwijt wil , veel te mooi :cool:

zal er uiteindelijk wel weer een keer mee gaan fladderen .

voorlopig liggen deze te jeuken om te vliegen
kistjes003.jpg

Weinig animo voor een feessie ???

ga jij er toch lekker heen ? :)

Laatst bewerkt:
Ziezo, de Trex 500 even wat aanpassingen verricht. De Belt stond te strak, waardoor de heli als een bezetene begon te shaken op de grond (Knalerwt had me hiervoor al gewaarschuwd).

Net even wat rond gezocht op das netz. En blijkt dat ik niet de enige ben ;) Affijn, met wat aanpassingen moet ie wel vliegen denk ik. Zo niet, dan electronica eruit en heli in de kliko :)

Nope :-(

Heeft vaker platgelegen hoor, soms een paar uurtjes maar ook wel eens een paar dagen.

@Junkie

Hahaha, jij legt volgens mij al in je koffer ;-) :-)

nietus :p , ben nog wakker ,en als je de klok nog niet terugzet is het al best laat voor me ;)

maar ga nu wel met mijn goddelijke lichaam richting nest 8-O :cool:

welterusten

Ik schenk net een lekkere verse in ;-)
Het is echt bladje stil buiten.

Hang ff wat lipo's aan de tiet, zometeen ff twee kissies maidenen.

Junkie !!!! Kom je nest uit, 10 uur op het veld ? :-) :-) ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back