Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik schenk net een lekkere verse in ;-)
Het is echt bladje stil buiten.

Hang ff wat lipo's aan de tiet, zometeen ff twee kissies maidenen.

Junkie !!!! Kom je nest uit, 10 uur op het veld ? :-) :-) ;-)

mogge !

ja , dat heb ik weer , nu wel een mooi vliegweertje om mijn 3 tal maidens te kunnen doen , heb ik gezinsdag en ook nog een vergaardag :( :help:

ik weet niet of ik me daar uit kan lullen

Dan ben ik al weer thuis :-) ;-)

Ik ga ff broodje eten en dan ff naar het veld.
Anders kunnen we weer 3 weken wachten ;-)

in jou geval zou ik het doen , electro mag nu al los , en tot 11;00 is het prima vliegweer ;)

ik zou moeten wachten tot 12;00 met mijn stinkvliegers :)

als het vandaag wk 3 zou blijven had ik mijn best gedaan om onder de vergaardag uit te komen , maar straks waait het gewoon weer , dus gaat ik pootjes geven vandaag :)

Mogguh. Effe een broodje er in werken en doorspoelen met een bak leut. Dan op naar het zwembad, wat kids leren hoe je salto's moet springen zonder plat te vallen. 8) Daarna een uurtje rust en dan schaatstraining. 8O

Het lijkt er op dat junkie zich voegt bij de groep bejaarde mooiweer vliegers. Toen we bij de club kwamen moesten we daar om lachen. Nu zit-ie er zelf zo ove te denken.

Ondertussen hagelt het hevig in 0251. :(

** duik zo mijn nest maar weer in denk ik, het is hier zo donker als de nacht :-) :-)

betrekt hier ook aardig , gaat zo weer hagelen :)

Mogguh. Effe een broodje er in werken en doorspoelen met een bak leut. Dan op naar het zwembad, wat kids leren hoe je salto's moet springen zonder plat te vallen. 8) Daarna een uurtje rust en dan schaatstraining. 8O

Het lijkt er op dat junkie zich voegt bij de groep bejaarde mooiweer vliegers. Toen we bij de club kwamen moesten we daar om lachen. Nu zit-ie er zelf zo ove te denken.

Ondertussen hagelt het hevig in 0251. :(

lol ;)

maar klopt wel hoor , vliegdrang is verminderd , en geen zin in een modderpoel en het gesleep door die bagger .

vroeger was het leuk met easystars te vliegen met veel wind , maar mijn huidige kistjes vliegen het leukst bij wk 0 tot 3 .

maar als het straks weer lekker koud word en er staat weinig wind , dan ben ik van de partij :p

Gezien de klimaatverandering kun je dan beter al je zooi op MP zetten en 2 easystars gaan bouwen :-) :-) ;-)

daar zit wat in , alleen krijg ik van een ez geen kick , en van een df wel :p
maar een df vliegt ook nog bij wk 6 , alleen moet je niet te laag willen vliegen , dan word het spannend ;)

de cap 21 zou ook prima kunnen vliegen bij wk5 , met landen zelfs wel prettig .

joh , wij kijken volgend weekend wel weer , ik ben echt wel benieuwd naar de maiden van df2 en de nitroracer , en de balsa df met meer power, ik denk dat dat een heel leuk kistje gaat worden , vliegt ook spatzuiver :cool:

Ik zou zeggen, laten we een veldje in het midden des lands zoeken...

*naar buiten kijkt en een strakke blauwe lucht ziet*

Had vandaag willen vliegen, maar rug laat me nog steeds in de steek..... dus maar een beetje hangen en rondjes lopen.....

Mis. vanmiddag de Piper een beetje aanpassen......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back