Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, doen we. We gaan de uiensnijer van Spikkel Diss(c)en. :rolling:

Bootje waar mijn broertje de railinkjes van heeft gelast drijft ook officieel. *kuch*

Ik geebee zijn heli :p

Ik zal nog ff een depron dogfighter knutselen .wel leuk projectiel om te bouwen uit 6 mm depron .

Misschien aankomend weekend een bash houden ? Word niet zulk lekker weer aankomend weekend.

Om kosten te besparen maar eigen schermpies op de brug :hammer:
En inderdaad een erg lelijk ding, lijkt wel een varende woonboot.

Ja, erg retro en foeilelijk. Beetje jaren '60 schuitje. :? Maar de neus is van glas, zo ook de achterkant. Grappig genoeg is het van binnen echt saai ingericht (voor wat ik aan foto's van mijn broertje heb gezien). Echt mega-retro. en even zo vaag als de buitenkant. Die vent moet toch een vreselijke gedachtenkronkel hebben gehad. ;)

Ja, erg retro en foeilelijk. Beetje jaren '60 schuitje. :? Maar de neus is van glas, zo ook de achterkant. Grappig genoeg is het van binnen echt saai ingericht (voor wat ik aan foto's van mijn broertje heb gezien). Echt mega-retro. en even zo vaag als de buitenkant. Die vent moet toch een vreselijke gedachtenkronkel hebben gehad. ;)

Mis van die grote raderen aan de zijkant.kan ie zo de Mississippi op

Zo heren, ook weer terug van een weekendje Ardennen. Was gezellig en erg mooi weer. Wel koud maar geheel onbewolkt.

Heerlijk gegeten en gedronken, voor herhaling vatbaar.

Ziet er hier allemaal troosteloos uit, vliegen wordt niet veel zo te zien.

Dan maar afwachten wat New York te verduren krijgt 8O
Zoiets....

orkaansandy.jpg

Heb je die koters van je "getrained" dat je om de 10 sec op de 'F5' moeten drukken en je roepen als er een post onder die van jouw staat?

2dt4x9f.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back