Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
toen ik zei ,dat is niet zo gek , doelde ik daar ook op .

daarna doelde ik op het autootjes rijden wat je nu doet ;)

Weet ik toch schatje :yes:

Sta ik 5 jaar later nog steeds achter. :yes: Een snelle servo is waardevoller dan 5 milliseconde winst in frame rate. Overigens heeft een servo ook een aardige vertraging tussen positie inlezen vanaf.de connector en uitvoeren (minimaal de pulsbreedte).

Ik heb voor in de XRAY nog een SR3500 liggen, en héééél misschien als ik goed zoek een SR3100 ...

/to do list ...

Zo, chocojoop's vlieger ook bijna geverfd. Alleen nog een paar van deze erop kledderen. :mrgreen:

les%20l.jpg

Ik denk dat ze er wel op staan hahahahahhahaha:D ben benieuwd

mogge,

maar weer ff werken zeker ?

mot maar :)

ik hoop dat ik deze week wat pakketjes mag ontvangen , kan ik de baja en de sav klaar maken voor aankomend weekend , lekkere ht bash houden wat mij betreft :p

latersss

mogge,

maar weer ff werken zeker ?

mot maar :)

ik hoop dat ik deze week wat pakketjes mag ontvangen , kan ik de baja en de sav klaar maken voor aankomend weekend , lekkere ht bash houden wat mij betreft :p

latersss

Als moeders niet ligt te bevallen,dan ben ik erbij

Sleur, zou jij een DX0.2 door willen meten voor mij?

Ik krijg prik tot na de schakelaar, dus op het printbord, maar wat er daarna mee gebeurt weet ik niet en ik zou er graag een DX2.0 van willen maken voor een echte vriend ...

Laatst bewerkt:

Ik krijg prik tot na de schakelaar, dus op het printbord, maar wat er daarna mee gebeurt weet ik niet en ik zou er graag een DX2.0 van willen maken voor PieterB ...

Ik heb al een dx3 nog wat besteld net ;)

Ik krijg prik tot na de schakelaar, dus op het printbord, maar wat er daarna mee gebeurt weet ik niet en ik zou er graag een DX2.0 van willen maken voor een echte vriend ...
De komende weken geen tijd. :( Iets met wat ziek en zeer aan het thuisfront en nu zelf het huishouden doen en die twee ettertjes bezig houden. :?

Iemand interesse in een futaba stuurwiel zender met 1 futaba ontvanger ?
Mooie uitgebreide zender met veel opties .
We met antenne./kristallen.
Boekje zit er bij.
Wegens overcompleet.
laat maar weten.

Heerlijk die handel hier :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back