Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
junkie is die scalpel al brushless?
Valt best wel mee. Op een klein baantje als bij Speedworld gign het leuk. Bij de MACH zal de snelheid vies tegenvallen.Zit al wel een snellere motor op,gaat als een kogel !![]()
Ik lig nog in dubio, Sowieso wil ik een wat grotere erbij, maar ook een offroad voor op HT. En aangezien ik al een onroad heb nu, wil ik liever eerst gaan kijken naar een betaalbare offroad. Tevens heb ik een review bekeken op You tube over de ''LRP SX 10 TC'', en dat was niet veelbelovend.
Jammer,offroad is ook heel leuk.Maar iets sirieuser bezig zijn binnen,vind ik persoonlijk net iets leuker.Meer wedstrijd zeg maarIk lig nog in dubio, Sowieso wil ik een wat grotere erbij, maar ook een offroad voor op HT. En aangezien ik al een onroad heb nu, wil ik liever eerst gaan kijken naar een betaalbare offroad. Tevens heb ik een review bekeken op You tube over de ''LRP SX 10 TC'', en dat was niet veelbelovend.
verveell je je ofzo?
Jammer,offroad is ook heel leuk.Maar iets sirieuser bezig zijn binnen,vind ik persoonlijk net iets leuker.Meer wedstrijd zeg maar![]()
Baja is niet te koop,wedstrijd op ht is toch anders als indoor.Ik vind indoor best wel verslavend heb je tenminste een parcour ipv ovaaltjes rijden.Maar met de Baja rossen blijft ook leuk hoorGaan we terugkrabbelen ? Wat moet je voor je baja hebben ? Leuk voor onderdelen
Met mij kan je wel wedstrijdje doen met de baja"s op ht,kom maar op !![]()
Loop je nu mijn woorden te pikken? 8O :?Baja is niet te koop,wedstrijd op ht is toch anders als indoor.Ik vind indoor best wel verslavend heb je tenminste een parcour ipv ovaaltjes rijden.
Baja is niet te koop,wedstrijd op ht is toch anders als indoor.Ik vind indoor best wel verslavend heb je tenminste een parcour ipv ovaaltjes rijden.Maar met de Baja rossen blijft ook leuk hoor![]()
De tijd zal het lerenIk had indoor met de xray ook wel leuk gevonden ,maar de rijdag icm ver weg maakt het lastig.
Maar er komt binnenkort een spektrum ontvanger in da xray ,dus je weet nooit![]()
Indoor rijden is op woensdag- en vrijdagavond en op zaterdag en zondag. Dus in het weekend zou wel moeten kunnen toch?Ik snap je wel
Maar dat zijn idd ook sleur zijn woorden
Ik had indoor met de xray ook wel leuk gevonden ,maar de rijdag icm ver weg maakt het lastig.
Maar er komt binnenkort een spektrum ontvanger in da xray ,dus je weet nooit![]()