Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sleurfin mag gewoon de hele week nog lekker plat blijven met een dubbele dosis stuff. Die is dus nog wel even stoned (kansen om nieuwe dingen te kopen ware het niet dat het budget op is :( :evil:). Voor dinsdagavond en komende zondag oppas geregeld, de rest van de week thuisbezigheden. :? Volgende week woensdag mag ze voor een tweede scan maar dan in Haarlem bij de herniakliniek. Eerder was er geen plaats/capaciteit/personele bezetting. :hammer:

Zit al wel een snellere motor op,gaat als een kogel !:D
Valt best wel mee. Op een klein baantje als bij Speedworld gign het leuk. Bij de MACH zal de snelheid vies tegenvallen. :yes: Een brushless setje kan wel maar dat hou je niet meer op het tapijt. Dan moet je veel lood erin gaan plakken om gewicht te hebben voor wat druk op de wielen (doen ze nu ook al bij de Pro10).

Op You tube staat het vol met Scalpels die op grote banen echt hard rijden. Dus moet het wel te doen zijn neem ik aan.

Wat betreft Sleurfin, daar ben je mooi klaar mee. Sleurfin inruilen ofzo? ;)

Laatst bewerkt:
Ik lig nog in dubio, Sowieso wil ik een wat grotere erbij, maar ook een offroad voor op HT. En aangezien ik al een onroad heb nu, wil ik liever eerst gaan kijken naar een betaalbare offroad. Tevens heb ik een review bekeken op You tube over de ''LRP SX 10 TC'', en dat was niet veelbelovend.

Laatst bewerkt:
je tekst is wel weer veelzeggend...jij LIGT in dubio.........ieder ander zou in dubio zijn.........:D
Ik lig nog in dubio, Sowieso wil ik een wat grotere erbij, maar ook een offroad voor op HT. En aangezien ik al een onroad heb nu, wil ik liever eerst gaan kijken naar een betaalbare offroad. Tevens heb ik een review bekeken op You tube over de ''LRP SX 10 TC'', en dat was niet veelbelovend.

Jammer,offroad is ook heel leuk.Maar iets sirieuser bezig zijn binnen,vind ik persoonlijk net iets leuker.Meer wedstrijd zeg maar :D

Jammer,offroad is ook heel leuk.Maar iets sirieuser bezig zijn binnen,vind ik persoonlijk net iets leuker.Meer wedstrijd zeg maar :D

Gaan we terugkrabbelen ? Wat moet je voor je baja hebben ? Leuk voor onderdelen :-P

Met mij kan je wel wedstrijdje doen met de baja"s op ht,kom maar op !:cool:

Gaan we terugkrabbelen ? Wat moet je voor je baja hebben ? Leuk voor onderdelen :-P

Met mij kan je wel wedstrijdje doen met de baja"s op ht,kom maar op !:cool:
Baja is niet te koop,wedstrijd op ht is toch anders als indoor.Ik vind indoor best wel verslavend heb je tenminste een parcour ipv ovaaltjes rijden.Maar met de Baja rossen blijft ook leuk hoor :D

Baja is niet te koop,wedstrijd op ht is toch anders als indoor.Ik vind indoor best wel verslavend heb je tenminste een parcour ipv ovaaltjes rijden.Maar met de Baja rossen blijft ook leuk hoor :D

Ik snap je wel ;)

Maar dat zijn idd ook sleur zijn woorden :)

Ik had indoor met de xray ook wel leuk gevonden ,maar de rijdag icm ver weg maakt het lastig.
Maar er komt binnenkort een spektrum ontvanger in da xray ,dus je weet nooit ;)

Ik snap je wel ;)

Maar dat zijn idd ook sleur zijn woorden :)

Ik had indoor met de xray ook wel leuk gevonden ,maar de rijdag icm ver weg maakt het lastig.
Maar er komt binnenkort een spektrum ontvanger in da xray ,dus je weet nooit ;)
Indoor rijden is op woensdag- en vrijdagavond en op zaterdag en zondag. Dus in het weekend zou wel moeten kunnen toch? ;) En autoracen is net zo verfrissend als zwemmen maar met minder chloor en minder vochtig. Je komt er lekker helder van terug (tenzij je aan de zuip raakt :celebrate:). ;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back