Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Had je toendertijd ook maar zo gedacht met je baja ;) :D

en nog steeds spijt van , altijd gehad eigenlijk :mad: deed het voor maris :mad:
zo van , zie je wel ,ik kan ook prima iets weg doen hoor :)

maar deze gaat nooit meer weg , al staat hij 2 jaar op da plank .
ga hem lekker rustig pimpen .
al best wat vliegspul verkocht ,dus dat vloeit als de sodemieter weer in de baja :p

wil nog 5 vliegers houden waar ik spijt van krijg als die weg zouden zijn .

Xtra
Extra
Cap21
SE
madness

dat zijn stuk voor stuk leuke vliegers , de bovenste 3 voor het veld
de 2 onderste prima voor ht evenals de baja en de savage .

meer komt er niet meer in , behalve als ik er 1 stuk vlieg , maar ik ben geloof ik de enigste v/d club die nooit crashed (iets met veiligheid ) en het koppie erbij houd ;)

Nee hoor, haal ik gewoon een nieuwe versie die ook waterdicht is. :yes:

En een humppack heb ik ook wel liggen, ruilen voor een.... :rolling:

lol ;)

Zo, chocojoop's vlieger ook bijna geverfd. Alleen nog een paar van deze erop kledderen. :mrgreen:

les%20l.jpg

das niet zo gek anders ;)

hoeveel keer ben je al gecrashed op de mach de laatste weken ? :rolleyes:
hoeveel keer heb je in de weg gereden ? ;)
De crashes vielen wel mee, hij gebruikte de randen als een soort geleiderails. ;)
En per keer dat-ie reed, was het telkens maar één keer maar wel de hele sessie. :?

*wacht op modder* :mrgreen: ;)

Is een willekeurige spektrum ontvanger zoals de AR6200 of 6100 ook in een autootje te grbuiken?
Nee, dat werkt niet. Autozenders, met uitzondering van de DX3R, gebruiken DSM en niet DSM2. Daarnaast zit er een kenmerk in de GUID van de zenders waardoor dit niet gaat werken. Enige uitzondering is de MR300 die voor bootjes is en zowel op de autozenders als vliegtuigzenders werkt. :yes:

Hey dat is een interresante post van Sleur :D

[post3]

Of een Spektrum beter of slechter is betwijfel ik. Voor de Spektrum zijn ook twee soorten ontvangers: de normale en de Pro uitvoeringen. De Pro's reageren sneller (lagere responsetijd), maar of je dat zult merken... Dan moet je wel een heeeeel ervaren coureur op asfalt zijn, offroad is de response door de ondergrond dermate verwaarloosbaar dat dat niet merkbaar is. Het is net als die hifi-freaks die kunnen horen wat voor kleur kabel gebruikt is en die hun glasvezelkabel gaan afschermen en verschil in geluid horen of beeld zien.

Laatst bewerkt door een moderator:
das niet zo gek anders ;)

hoeveel keer ben je al gecrashed op de mach de laatste weken ? :rolleyes:
hoeveel keer heb je in de weg gereden ? ;)

Ik doelde meer op het feit dat ik de laatste 18 maanden amper gevlogen heb ...

De crashes vielen wel mee, hij gebruikte de randen als een soort geleiderails. ;)
En per keer dat-ie reed, was het telkens maar één keer maar wel de hele sessie. :?

*wacht op modder* :mrgreen: ;)

Ik wacht wel even met commentaar tot je je auto niet meer de schuld kunt geven :mrgreen:

Nee, dat werkt niet. Autozenders, met uitzondering van de DX3R, gebruiken DSM en niet DSM2. Daarnaast zit er een kenmerk in de GUID van de zenders waardoor dit niet gaat werken. Enige uitzondering is de MR300 die voor bootjes is en zowel op de autozenders als vliegtuigzenders werkt. :yes:

Thanks.

Sta ik 5 jaar later nog steeds achter. :yes: Een snelle servo is waardevoller dan 5 milliseconde winst in frame rate. Overigens heeft een servo ook een aardige vertraging tussen positie inlezen vanaf.de connector en uitvoeren (minimaal de pulsbreedte).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back