Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
net ff routeplanner gekeken , ,naar westervoort is maar een uur rijden zonder vertraging dan , valt best mee dus , zeg maar 3 uur incl reistijd , schappen leeghalen , ff ouwehoeren/ bakkie pleur en weer thuis komen :p
ook veel leuker dan werken ;)

klopt , je hebt me dus zowat om :)

hebben jullie ook lekkere koffie op de werkvloer(werkweg) ? :D
en kan ik daar ff parkeren ? ;)

Als je op de terugweg afslag Maarsbergen naar beneden gaat en direct weer omhoog de A12 op hou je op de invoeger rechts aan en ga je het werkvak in .

Wij hebben heerlijk vers gezette koffie :cool: (als je op het goeie tijdstip komt ;))

net ff routeplanner gekeken , ,naar westervoort is maar een uur rijden zonder vertraging dan , valt best mee dus , zeg maar 3 uur incl reistijd , schappen leeghalen , ff ouwehoeren/ bakkie pleur en weer thuis komen :p
ook veel leuker dan werken ;)

Nou denk ik trouwens dat je via de A1 gestuurd word ?

Nou denk ik trouwens dat je via de A1 gestuurd word ?

ik weet niet wat mijn galaxy doet , maar hij brengt me altijd netjes op de bestemming ;)

Tanken kan tegenwoordig gratis, alleen op de terugweg oppassen voor de file op de A2. Even binnendoor is wat makkelijker. ;)

ja , ze zetten gelijk de snelweg dicht als je een keer vergeet te betalen :(

file's denk ik niet tegen te komen , als ik ga ,zal dat van 11;00 tot 14;00u zijn :)

iemand nog een perfecte futaba 3pm-fm kopen ? ideaal voor mensen die soms met autootjes willen spelen , ik denk zelfs dat deze zender uitgebreider is dan zo'n suffe spektrum dx 3.0

001-4.jpg

auto is niet te koop :D

003-3.jpg

iemand nog dit nieuwe 15cc 2T blok kopen ? hoef niet de hoofdprijs

blokken001.jpg

heerlijk , lekker veel verkopen ! :D

Laatst bewerkt:
Junkie: Doe me eens een voorstel met wat je hebben wilt voor die 15cc.. Mooi blok voor op de Saab Viggen :yes:

zit je weer in een koop-fase? ik neem aan dat het straks weer zgan verkocht gaat worden, hou me ff in gedachten tegen die tijd, altijd leuk een bijna nieuwe 15cc........

Ach, tegen de tijd dat je hier weer eens bent, is het blok niet nieuw meer :nooo:

(niet dat ik verantwoording verplicht ben).. maar;

De 15cc gaat op een Saab Viggen (als heck motor)
De 13cc 4takt gaat op een Sopwith Camel
De 6,5cc 4takt gaat op een nog nader te bepalen (kleiner) schaal vliegtuig komen..

Dus helaas, niets wordt verkocht

whahahahahaha, maar toch reageren he.......:D
Als ik zo je verkoopl,ijstjes bekijk gaan er toch best vaak dingen ongebouwd of ongevlogen de deur uit, daar anticipeer ik alvast op.......
Ben dit jaar idd heel weinig thuis ja, voordeel is dat alles wel lang heel blijft.....:cool:
Ach, tegen de tijd dat je hier weer eens bent, is het blok niet nieuw meer :nooo:

(niet dat ik verantwoording verplicht ben).. maar;

De 15cc gaat op een Saab Viggen (als heck motor)
De 13cc 4takt gaat op een Sopwith Camel
De 6,5cc 4takt gaat op een nog nader te bepalen (kleiner) schaal vliegtuig komen..

Dus helaas, niets wordt verkocht

whahahahahaha, maar toch reageren he.......:D
Als ik zo je verkoopl,ijstjes bekijk gaan er toch best vaak dingen ongebouwd of ongevlogen de deur uit, daar anticipeer ik alvast op.......
Ben dit jaar idd heel weinig thuis ja, voordeel is dat alles wel lang heel blijft.....:cool:

Mja.. ik weet :( Ik baal ook wel dat ik veel koop om er vervolgens niet mee te vliegen..
Wat dat betreft vind ik het wel kicken dan ik nu weet wat ik wil (naast FPV ook schaal vliegen).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back