Sleurhutje
Forum veteraan
Vanavond ikke niet vliegen niet. :nooo: :? 
Iets met een zakendinertje in een luxe tent en zo...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Vanavond ikke niet vliegen niet. :nooo: :?
BBQ op de camping Sleur?
@junkie .. ja zoiets dus ja .... gewoon af en toe eens een keertje wildfladderen als ik zin heb ofzo...
@Siggy & PH-ILS:
Schoot me zomaar te binnen terwijl ik wat tijdens de zandlopertjes aan het programmeren was voor de joystickbesturing. Jullie beperken de uitslag op het gaskanaal wel tot een acceptabele waarde waarbij de regelaar niet weg fikt. Maar als je per ongeluk de regelaar inschakeld met de gasstick niet dicht, dan is de regelaar opnieuw gecalibreerd voor 100% uitslag over dat kleine stukje dat jullie ingesteld hebben. Rookt je motor, regelaar of accu alsnog op. Just a thought.... :teacher:
Tussen theorie en praktijk zit een wereld van verschil. De dag die je wist dat zou komen dat je stick niet helemaal op nul staat en je de regelaar activeert.Goed opgemerkt Sleur.
Maar wij hebben op de vliegschool toch geleerd om eerst alle sticks te controleren alvorens de stroom erop te zetten ?![]()
![]()
Dus feitelijk koop je een heli om hem continu te moeten testen ????
**rare hobby eigenlijk![]()
Omdat EDF's klinken als een mislukte stofzuiger, veel stroom vreten en weinig fut hebben. :teacher: Helder?Why not? ....
Jammer, heb je net de twee dagen zomer gemist.Weekend!