Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
hebben ze daar ook al regels ? :)

dit is toch niet heftig , leuk om te zien , dat wel ;)
Nou ja, het is openbare weg met regulier verkeer. Dat zie je ook. Dat werd dus ook dik 200 per uur gescheurd. verstandig is een groot woord... ;) Maar er zijn die middag heel wat sloffen opgeruimd tot slicks. En die hele brede bandjes zijn niet bepaald goedkoop.

zoiets, maar dan 6 jaar later...

easy-modified_rudder2.jpg

Er zijn vast wel een paar stallen vrij op de vrijgezellen boerderij :D

tja , straks zitten we daar met z'n alle , met wat vliegers en wat motoren , en genoeg voorraad condooms voor anaal gebruik :oops: :mrgreen:

Nou ja, het is openbare weg met regulier verkeer. Dat zie je ook. Dat werd dus ook dik 200 per uur gescheurd. verstandig is een groot woord... ;) Maar er zijn die middag heel wat sloffen opgeruimd tot slicks. En die hele brede bandjes zijn niet bepaald goedkoop.

ach ,dat hoort bij zo'n event , bij die motor events doen ze ook raar ;)

Junk echt wel activeren dat ding, maak je goeie bochten mee :yes:
(wel ff vergroten met 2 plakken depron )

als je er fpv mee vliegen is het wel handig, maar dat racen en een beetje zweven wat wij er mee doen..... , ach ,ik zie wel ;)

zoiets, maar dan 6 jaar later...

easy-modified_rudder2.jpg

ja ,ik weet het , deden we al op ht ,bij gebrek aan ailerons ;)

Hmm .... misschien toch maar weer eens een EZ op gaan bouwen, met dat ding had ik altijd nog de meeste lol ....
Nahja heb eerst nog een auto schaal 1:1 projekt wat ik af ga ronden.
Heb ook nog een multiplex twister liggen ...

@ Bym: 3S 4400 mah 45C met een Turnigy Plush 60A. Deed het in de Funjet ook prima.
Kwaliteitsmotor scheelt de helft :wink:

Laatst bewerkt:
Hey jongens is er iemand die een Phoenix Sim installatie CD heeft met versie 3.0. Ik heb gisteren een copy gehad van Ronald met 2.5, maar die wil niet updaten naar 3.0 en verder.

Misschien vanavond ff meenemen naar de club. :D

Hey jongens is er iemand die een Phoenix Sim installatie CD heeft met versie 3.0. Ik heb gisteren een copy gehad van Ronald met 2.5, maar die wil niet updaten naar 3.0 en verder.

Misschien vanavond ff meenemen naar de club. :D
Vanavond niet op de club maar een linkje via PB gestuurd voor de update van elke versie naar 4.0. Volledig legaal maar deze update is weggehaald van de site van Phoenix vanwege die HK dongles. Ik heb mijn 1.5 er ook mee geupdate.

:banana: Straks ff inbouwen en vanavond knallen :yes:

20130528_141921_zps3585bf32.jpg

20130528_141934_zps74faf979.jpg

Toch wel goede service bij RCTechnics... top als je iets snel nodig hebt :thumbsup:

@Siggy & PH-ILS:
Schoot me zomaar te binnen terwijl ik wat tijdens de zandlopertjes aan het programmeren was voor de joystickbesturing. Jullie beperken de uitslag op het gaskanaal wel tot een acceptabele waarde waarbij de regelaar niet weg fikt. Maar als je per ongeluk de regelaar inschakeld met de gasstick niet dicht, dan is de regelaar opnieuw gecalibreerd voor 100% uitslag over dat kleine stukje dat jullie ingesteld hebben. Rookt je motor, regelaar of accu alsnog op. Just a thought.... :teacher:

Dan gaat hij wel ff lekker snel :p

Nee hoor, ik heb de throttle-curve op een schakelaar staan. Alle schakelaars naar beneden/voren is bij mij de nul-stand, zo zet ik hem altijd aan. Schakelaar een tikje omhoog en hij gaat naar een lagere end-point van de gascurve. Nog een tikkie omhoog maakt hem geschikt voor vliegen op 4S accu's. Alles blijft netjes binnen de grenzen dan :yes:

Ik moet het alleen ff opnieuw instellen alhoewel deze motor veel meer vermogen aankan.

De 2W-20:
700 watt bij 60 Ampere

De Alpha il28/4004L:
230 watt bij 32 Ampere (max. 20 sec.)

Maar wel bedankt voor de opmerking Sleur :worship: Zelf had ik er niet aan gedacht dat het eens zou kunnen gebeuren.

:banana: Straks ff inbouwen en vanavond knallen :yes:

Toch wel goede service bij RCTechnics... top als je iets snel nodig hebt :thumbsup:
mooi motortje phils , kwaliteit dat is :cool:

veel plezier vanavond !!

geen gevlieg door de week , wel straks weer verder aan de ez , stukje bij beetje , vh weekend hopelijk da maiden

BYM: leuk als je ook een ez koopt ,lekker los op ht :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back