Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laatste dagje camping vandaag, morgenochtend naar huis. Daarna nog een heerlijk weekje thuis en als het weer straks weer slechter wordt moet ik weer werken (dat is dus de week daarop). Ik zeg: zomer van 2013 is geslaagd :banana:

wij zijn net een uurtje thuis :worship: , we zouden eigenlijk morgen rond 13;00u de camping verlaten , maar maris opperde om vandaag de boel af te breken , ik zei , eens ! , lekker weer in een goed nest liggen , en eindelijk weer eens normaal seks te hebben spreekt me ook wel aan ;)

ik vind vakantie maar een nare onderbreking , vanaf nu de rest vh jaar weer flapkansie :p

maar was evengoed een geslaagde vakantie met uitzonderlijk knap weer :thumbsup:

zondag ff veldhangen denk ik , dogfighters mee !!

wij zijn net een uurtje thuis :worship: , we zouden eigenlijk morgen rond 13;00u de camping verlaten , maar maris opperde om vandaag de boel af te breken , ik zei , eens ! , lekker weer in een goed nest liggen , en eindelijk weer eens normaal seks te hebben spreekt me ook wel aan ;)

ik vind vakantie maar een nare onderbreking , vanaf nu de rest vh jaar weer flapkansie :p

maar was evengoed een geslaagde vakantie met uitzonderlijk knap weer :thumbsup:

zondag ff veldhangen denk ik , dogfighters mee !!

+1 ikke ook weer thuis. Gelijk op de bank geploft en een film op 3 gekeken, black out ofzo.
Anders waren we pas morgenochtend weggegaan van de camping. Vanmiddag ging zo lekker met de boel opruimen dat we gelijk alles opgeruimd hebben.
Nu ff lekker douchen en dan wat pandapunten verzilveren :banana:

Laterssssss :bye:

+1 ikke ook weer thuis. Gelijk op de bank geploft en een film op 3 gekeken, black out ofzo.
Anders waren we pas morgenochtend weggegaan van de camping. Vanmiddag ging zo lekker met de boel opruimen dat we gelijk alles opgeruimd hebben.
Nu ff lekker douchen en dan wat pandapunten verzilveren :banana:

Laterssssss :bye:

idd , wij waren ook lekker aan het opruimen ,en ineens stond alles in de auto :grin:

Is het in noordholland altijd zo bewolkt ? ik ben zon gewend :)

lekker dagje om alles weer te ordenen , campingtroep wegbergen ,wasjes draaien ,boodschapjes doen enzovoorts .

donderdag weer lekker werken , staat erg veel werk te wachten , dus eerst maar een binnenklusje opstarten om in te komen .

morgen wk 3 , 30 graadjes en vol zon op das velt , kijken hoelang we dat volhouden :zon:

He Sig;) Nu je thuis ben kan je ook mooi je lidmaatschap weer nemen bij de club. Even mailen dat je een foutje heb gemaakt en je komt gewoon weer gezellig vliegen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back