Het prijsverschil zit in hem in de keuken denk ik... die zit niet bij een tent

Nee dat vond ik ook al onverklaarbaar. Maar een tent wordt het niet voor mij. Als ik twee weken ergens sta moet ik echt in een bed liggen. 1 of 2 nachten gaat nog wel maar daarna ben ik niet meer te genieten.
En voor een caravan ben je nog eens 10 rooitjes meer kwijt. Plus dat caravanlui altijd in de voortent zitten met de gordijnen dicht... dat is ook iets onverklaarbaars.
de eerste dag lag ik op zo'n opblaasmatras , amper geslapen , dus de volgende dag gelijk in het dorp een echt matras gekocht , prima geslapen verder
Respect voor de maaiers en allen die dat mogelijk hebben gedaan. Top geregeld weer
@Junkie: wij hebben juist afgelopen week besloten om aankomend jaar een andere vouwwagen te kopen. Caravanliefhebber ben ik niet en een tent vind ik te primitief. Onze keuze is op deze gevallen maar hij is aardig wat aan de prijs.
Cabanon Chamonix vouwwagen De Wit Schijndel
Het kan ook een goede tweedehands worden, maar dat het een boogvouwwagen wordt is zeker. Deze staat ook zo en heeft een gesloten vloer, altijd lekker als het toch regent.
Dus na het seizoen op jacht naar een andere vouwwagen.
ook een optie , maar een chaletje huren is ook een optie ,en hebben we al vaker gedaan , geen gesleep en redelijke matrassen , wel wat meer geld neer tellen , maar geld mag rollen , zeker in de flapkansie .
maris is een camping freak ,ik ben meer een luxe hotel freak , dus de middenweg is een chalet op da campiff , wel op tijd boeken dan ,want die zijn het snelst geboekt .
de tent die we nu mee hadden , is (als hij staat) fantastisch , erg groot , 2 cabines , 1,5 uur werk om op te zetten , dat is onze nl tent omdat het in nl ook wat minder weer kan zijn .
voor het warme zuiden hebben we een kleinere tent , die staat erg snel , en is alleen om in te maffen , in warme landen zit je er toch niet in .
@ spikkel : nice car , en lekker groor voor da hobby