Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ook een optie: een safaritent
Zoek maar eens op
hier ook vakantie!
gisteren aangekomen in Rome Hilton Garden Inn Rome Claridge, Rome, Italy. Rates from EUR96
vanavond naar Depeche Mode ? Rome ? Stadio Olimpico ? Concert Tickets ? 20 July 2013 | Songkick
Morgen door naar Pescara naar Hotel Maja Pescara, Albergo Pescara, Alloggio, Albergo Abruzzo,
Kamer geboekt met uitzicht op zee, 10 meter lopen en je zit op het strand.
Gisteravond en vanmiddag heerlijk gegeten bij Ristorante a Roma - Pizzeria a Roma con forno a Legna - Braceria a Roma - Taverna Rossini - Roma parioli
Koken kunnen die Italianen wel![]()
is natuurlijk niet zo avontuurlijk als kreperen, maar we doen het er maar mee........:rolling:
Maandag ff een kort gesprekje bij de chef en zijn chef; hopelijk een leuk souvenirtje mee terug................
Ook jij hebt je leven weer terug![]()
Morgen ff paar uurtjes veldhangen ?
Morgen gaat mijn vrouw even een paar remschijven vervangen van haar Polo ,zodat ik lekker naar het veld kan
![]()
Nog even op zoek naar twee meter snijdraad van 0,3mm met een soortelijke weerstand tussen de 8 en 10 Ohm per meter.
Ik zal van de week even kijken. Heb nog ergens een rol weerstandsdraad liggen. Zal maandag ff in de garage kijken.
Lijkt me beter te hachelen bij 25+ graden.Morgen geen gevlieg voor Bryan en mij. Me vader belde vanavond of we mee gaan varen in Vinkeveen. Lijkt me lekker met de temperatuur die ze voorspeld hebben.