Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Van mij mag het wel weer van regenen. :mrgreen: Echt Nederlands, gelijk als weer zo overdreven. ;)

Nou ja, als staat klaar. Alleen de CoNDoM een de Swift mee. En muziek natuurlijk. :yes: En een parasolletje. :zon: En veel water. :cry:

Van mij mag het wel weer van regenen. :mrgreen: Echt Nederlands, gelijk als weer zo overdreven. ;)

Nou ja, als staat klaar. Alleen de CoNDoM een de Swift mee. En muziek natuurlijk. :yes: En een parasolletje. :zon: En veel water. :cry:

ik neem wel een kratje alcoholarme pintjes mee , of mag dat ook niet ?

Mogguh allemaal :cool:

Eindelijk de echte Siggy temperatuurtjes in hollandia :):)
Denk dat ik zometeen maar een luchtbedje en een handdoek meeneem ;)

**opzoek gaat naar de 12v luchtpomp :cool::cool:

jammer dat er geen meertje grenst aan het veld , lekker dobberen op het luchtbed .:D

het is eigenlijk heels geen vliegweer , maar sleutelen aan de motoren is ook een sweterige bedoeling .

laten we maar ff proberen te velthangen , zit niks anders op ;)

wat gaat de tijd toch snel :?

Ik ga zo weer ff zorgen voor mijn moeder. Het gaat steeds beter :). En afgelopen week goed Nieuws,er zat niks in de lymfeklieren , het ziet er heel goed uit :)

Veldhang ze vandaag ;)

Ik ga zo weer ff zorgen voor mijn moeder. Het gaat steeds beter :). En afgelopen week goed Nieuws,er zat niks in de lymfeklieren , het ziet er heel goed uit :)

Veldhang ze vandaag ;)

dat is goed nieuws , hopen dat ze weer snel beter is .

nu ff broodje smeren , wat water inkopen , parasolletje mee , insmeren heb ik al gedaan , nu alleen nog de veldhitte trotseren :cool:

tot straks

.....Resume; nu echt even de hobby qua nieuwe aanschaf op een laag pitje. Voordeel is wel dat de grote toestellen er met gemak ingaan :yes:.....

Dus dan kopen we maar een klein vliegtuigje :lol:

mains.jpg

Ze waren heel kort voorradig (nu niet meer helaas), maar heb er een weten te bemachtigen :yes: :mrgreen:

Yep, was erg gezellig en lekker rustig zonder tractor. Boek je nog een paar weken bij choco. ;)

Kom maar op met die onzedelijke foto's junkie... :lol:

Vanmorgen de remschijven en blokken vervangen van moeders de vrouw d'r autootje... terig wat een hitte was dat.

20130721_114529_zps4a5118f8.jpg

20130721_115817_zpsc266ac1a.jpg

20130721_115832_zps240a8ab6.jpg

20130721_122030_zps86a39dc5.jpg

Alles weer losgemaakt zodat alls weer soepel loopt.

Nu alleen nog andere schokbrekers eronder en dan is hij weer klaar.

Hier nu 33 gr lekker hoorrrrrr.

pfff , we komen wel naar jou toe , kunnen we ff afkoelen in dat koelere fransenrijk ;)

Yep, was erg gezellig en lekker rustig zonder tractor. Boek je nog een paar weken bij choco. ;)

Kom maar op met die onzedelijke foto's junkie... :lol:

deze bedoel je :schrik:

ik moet bekennen , het was weer erg gezellig , en veel gelachen :D

ook nog een paar rondjes gevlogen , maar dat was bijzaak en totaal niet interessant , veldhangen wel ;)

hier nog een paar picca's van onze tentje met daarachter het privehok

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back