Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aan

ze zijn weer scherp hoor as dinsdag liggen ze op de club :D

jongens ; er zijn regels op dit forum ; er word niet gereld :teacher: :p

en niet zo elkaar plagen om een revootje , ik snap ,een revo is cool , maar een flux ook , en we hebben het hier over een autootje naast de hoofdauto le BAJA :cool:
een speeldingetje , maarrrr een revo zou ook mijn voorkeur hebben , maarrrr wel een hoop geld .

ik ga er nog ff over slapen een aantal nachtjes ;)

zo , de baja heeft weer zijn vertrouwde usa rc logics pijp erop , morgen ff starten :p

helaas word dit weekend slecht weer voorspeld :-| ,heeft ook voordelen , lekker knutselen ,en cadeautjes kopen voor sinterklaasavond , dat vieren wij zaterdag , hopen dat het zondag een beetje droog is , ik wil gaarne naar de oostzaan bash :p

Iets met het onderschrift van Snoeksel. ;) :lol:

PB, de ESC is perfect. :thumbsup: Beter zelfs dan de Tamiya TEU-302BK. De Traxxas pulst met een hoger frequentie. Betere controle bij optrekken, alleen als bijverschijnsel wel meer warmte. Koelblok is noodzaak waar de Tamiya het af kon met alleen de FETs zonder koeling. Alles opnieuw ingeregeld, kan ook zonder achteruit en snapt ook de 70/30 instelling voor gas/rem. 8) En uh... Hij is inderdaad wat lomp. :? In de lengte kan-ie niet tussen de steun van de accu/afdekplaat en de achterwielophanging, meer naar voor past niet vanwege het koelblok en gebrek aan bodemplaat. Alleen dwars past het makkelijk, maar moet er 5mm opvulling onder om boven de side links te komen. Dus morgen maar even een perspex plaatje snijden, eronder schroeven en dan dwars op de bodemplaat plakken. :D

build_10sl_traxxas_esc.jpg

Hopla, groot voordeel van elektro: Veel rook en rare luchtjes als het mis gaat. Ik had de pinion iets ingekort zodat het hele loopvlak op de spur gear liep. Sluit ik alles aan, laat de motor lopen, rammelt een schroevendraaier van een ophoging en maakt zo precies kortsluiting op de polen van de motor. Met enig geknetter en veel rook kwam de regelaar abrupt aan zijn einde. :(

Ik bedenk me net wat, ik weet, trager dan gewoonlijk, je bent welkom bij de ESC SMOKE ON club :yes::rolling:;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back