Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aan iedereen die me vorig jaar de beste wensen en een gelukkig nieuwjaar heeft gewenst : DAT HEEFT GEEN FLIKKER GEHOLPEN, stuur me dit jaar liever geld drank drugs of sigaretten toe!

lol , nou je het zegt idd :-| ;)

He lekker, ook eens een vroegertje op Vrijdag :-)

Proost ;-)

ontslagen ? ;)

Best luxe he, zo'n dagje ff vroeger als " normaal " ? ;)

helaas vallen alle feestdagen en oud&nieuw in het weekend dit jaar :mad:
op een kerstdagje na dan .

zooooo, blij dat ik weer thuis ben , val zowat uit elkaar van gaarheid :? , je zou maar indoor moeten gaan rijden :hammer: , veel plezier mannen ;)

nog een robbe infinity 3 lader erbij gescoord , nu kan junkie ook dubbel laden ;-)
een gebruikte , en deze lader laad 10A en ik ken hem goed

* pizza in da oven flikkert en bankhangen gaat * :thumbsup:

gisteren heerlijk op de club aan het knutselen geweest, lekker opgeschoten met verschillende vliegers, geen auto's gezien (behalve de geparkeerde buiten dan)
Ik denk dat ze allemaal zijn vliegen in de IJmond. :yes: ;)

Nee jôh, daar lopen ze allemaal weer boerend in het rond met hun duim op het voorhoofd. :pim: En ook daar waren afgelopen dinsdag meer autootjes dan vliegtuigen aanwezig. 8O

@BYM: Ben you morgenavond bij de MACH? Even met je afrekenen. :murder:

gisteren heerlijk op de club aan het knutselen geweest, lekker opgeschoten met verschillende vliegers, geen auto's gezien (behalve de geparkeerde buiten dan)

fijn te horen dat ze ook nog vliegtuigen hebben op de ach :)
het heet bijna de (m)ach heemskerk :cool:

Geluk voor jou dus. Wat hebben de familieleden nu aan een junkie die gaar is op doordeweekse feestdagen? :? :rolling:

Dat zeg ik. :mrgreen:

lol ;)

Wij autorijders gunnen jullie ook wel je eigen knutselavond hoor. :yes: :thumbsup: ;)

precies , dinsdach de autootjes , donderdach de vliegers , mooie verdeling ;)

weinig autootjes voor mij (ons) dit weekend , als ik het weersbericht mag geloven word het niet echt lekker weer :-|

we zien het allemaal wel

Ik geloof dat een toelichting op het waarom van dit nieuwe draadje wel op zijn plaats is, dus:

De motivatie om met dit draadje te beginnen is omdat er al geruime tijd flauwe opmerkingen werden gemaakt als er iemand iets over vliegen meldde.
Als dit eens een enkele keer gebeurt en lollig bedoelt is; prima, geen probleem; maar ondertussen duurde dit al een aantal maanden, en stoorde het mij en diverse andere forum-bezoekers.
Het draadje was inmiddels vooral een auto-draadje geworden, en alhoewel ik ook een Marder heb voor erbij, gaat het mij voornamelijk om vliegen.
Als dan ook nog de titel van een forum wordt gewijzigd in rijders/ex-vliegers (geheel aansluitend bij de tendens van dat moment op het forum) lijkt het mij logisch om een nieuw draadje te starten dat wel gericht is op vliegen.

Ook was er sprake van een soort anti-ACH sfeer die mij (en meerdere met mij) niet aanstond.
Ook ik ben het niet altijd eens met beslissingen die door het bestuur genomen worden, alleen als dit me echt dwars zit meld ik me wel bij het bestuur of in een ledenvergadering om te proberen dat wat me niet zint te veranderen op de daartoe geëigende manier, en ga ik niet op een openbaar forum die club, en degenen die er graag komen, af lopen kraken.

Aangezien het draadje publiek domein is en de meeste bezoekers blijkbaar geen moeite hadden met de sfeer die er ontstaan is, heb ik gemeend dat het een goed idee zou zijn om een nieuw draadje te starten dat puur op vliegen gericht is.
Dat betekent niet dat ik de bezoekers van het andere draadje "niet moet" ofzo, of dat ik graag een tweedeling zou willen bewerkstelligen, iedereen is vrij om hun eigen gespreksonderwerpen te kiezen, maar dat geld ook voor mijzelf.........

Ook viel mij op dat sommige mensen die voordien met regelmaat aanwezig waren op het draadje zich er blijkbaar niet meer thuisvoelden, want er werd door hen niets meer gepost, en dat vond ik jammer!

Uiteraard zal het enigen van jullie niet verbazen dat ik ook de hoop had met dit nieuwe draadje een verandering te bewerkstelligen en dat is redelijk gelukt geloof ik???
Vliegen blijkt inmiddels op het oude draadje ook weer bespreekbaar te zijn en zelfs de titel is weer veranderd in rijders/vliegers..........

Als dit een blijvende verandering is zal het nieuwe draadje vanzelf in onbruik raken omdat het geen nut meer dient, en dat kan ik alleen maar toejuichen..........:D:D:D

Groeten Edwin

edwin ; prima uitleg ;)

en ik persoonlijk zal ook verder niet meer zeuren over de club , daar word ik gaar van ;)

verder heb ik niets tegen vliegtuigen , mijn hangar hangt er vol mee , en het is leuk spul , maar meer voor het voorjaar , of eerder , dat weet ik niet , moet weer ff vliegdrang krijgen .

maar het rijden hou ik erin , beetje afwisselen allemaal .

maar wat mij betreft kunnen actieve vliegers hier ook gewoon posten , dit is een alomvattend draadje :cool:

en ik hou het verder ook bij dit draadje , straks lullen we weer over vliegers ,en post dat gewoon hier .

1 draadje neemt al genoeg tijd :murder: ;)

maar iedereen moet lekker doen wat hij wil of waar hij post .

wie wil en of kan er morgen gaan rijden ?

ik heb de luxe dat ik beide dagen kan , maar morgen is het waarschijnlijk droog en zondag nietus :-|

wat te doen ?

Je mag gerust af en toe zeuren Junkie, je moet nou niet meteen je HELE persoonlijkheid gaan veranderen natuurlijk.............:mrgreen:

Voornaamste wat mij betreft is dat iedereen inderdaad welkom is op dit draadje, en dat we ook weer over vliegen en vliegers kunnen posten (en daar mag best af en toe een geintje over gemaakt worden ook!)
Ik bedoel, "wij vliegers" nemen jullie auto-idioten ook niet serieus.................en zelf zal ik ook gerust wel eens willen rijden met de Marder op HT als jullie daar bezig zijn (af en toe een bezoekje aan de funnyfarm is helemaal oke)

Nogmaals: geen tweedeling wat mij betreft, en kom gewoon weer eens een keer vliegen ook man, als je eenmaal weer bezig bent ga je als vanouds weer uit je dak toch???

Edit:
komt er ook smoke op de Baja??????
edwin ; prima uitleg ;)

en ik persoonlijk zal ook verder niet meer zeuren over de club , daar word ik gaar van ;)

verder heb ik niets tegen vliegtuigen , mijn hangar hangt er vol mee , en het is leuk spul , maar meer voor het voorjaar , of eerder , dat weet ik niet , moet weer ff vliegdrang krijgen .

maar het rijden hou ik erin , beetje afwisselen allemaal .

maar wat mij betreft kunnen actieve vliegers hier ook gewoon posten , dit is een alomvattend draadje :cool:

en ik hou het verder ook bij dit draadje , straks lullen we weer over vliegers ,en post dat gewoon hier .

1 draadje neemt al genoeg tijd :murder: ;)

maar iedereen moet lekker doen wat hij wil of waar hij post .

Nogmaals: geen tweedeling wat mij betreft, en kom gewoon weer eens een keer vliegen ook man, als je eenmaal weer bezig bent ga je als vanouds weer uit je dak toch???

tuurlijk :cool:

hier weer even wat positieve vlieg input , gezelligheid auf das velt ,en junkie en ragger lekker battlen :cool:

Laatst bewerkt door een moderator:
oke, vliegerspost:

Gisteren een 3W 80 cc boxer overgenomen van RonaldR voor de El Bandito!!!
De kist wordt geschuurd en overgespoten, en ik heb net hele leuke carbon tuned pipes gevonden ook! Petrol (scheelt 300 gram per pijp!!)
Als het weer morgen ok is misschien nog ff op het veld kijken en hopen dat er iemand is die mijn electro pylon racer wil maidenen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back