Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi, dan wordt er niet meer gerookt op het veld. :mrgreen:

merry_newyear.jpg

/klassiekertje

rel ik niet meer , komen ze hier rellen :shock:

zo , net de madness ontdaan van zijn richtingroer servo , lekkere hitec die 13 kg trekt , deze gaat in de baja verder als gas/rem servo , vanmiddag was de baja servo doorgefikt :confused: , kwam net nog een meur vanaf :shock:

ik denk dat ik al die nitrokisten met de nieuwjaarsverbranding meegeef :p

ik hou alleen mijn bigscales vliegers en de se als uitzondering met nitro .

beetje ruimte is lekker , ik wil er toch wel een E revo bij :p

welterusten , morgen met floor en mijn zus naar ijmuiden , ff uitwaaien , beetje met de flux spelen , en me volvreten in de strandtenten ;)

dinsdag komt mijn extra lader binnen , kan ik lekker fijn snel lipo's voljanken :)

@ sleurtje en BemBemBym: wanneer gaan jullie weer indoorrijden?

En in ieder geval woensdag en vrijdagavond. :yes:

Ik denk ik alleen vrijdagavond weer :yes:

Rest van de week wordt anders haast en vliegwerk en te laat thuis heb ik weinig zin in.

Woensdag zou ik wel smorgens mn spullen al mee kunnen nemen, en vanuit mn werk langs Haarlem ernaartoe kunnen gaan, maar dan lig ik veel te laat in mn nest ...

Wil kijken of ik weer enigsinds een normaal ritme te pakken kan krijgen ...

Kunnen we dat geklaag over de club hier AUB uit dit draadje houden?

Ben het een beetje zat, en het bevalt prima de laatste tijd dat het zoveel minder is. Ik heb er geen zin meer in om mij met al die perikelen te vermoeien.

*Mijn mening.

Laatst bewerkt:
Mogguh 8O

Zeker iets met ADHD of zo, kan niet meer slapen. :? IK Neem maar vast en bakkie pleur. Iemand anders nog? :morning:

Vier op een rij is zo vroeg te makkelijk. Maar een conversie naar elektrohomofilie van een Baja is toch wel bruut. Een conversie kit van Caste Creations. En een Castle Creations Mamba XL en een forse regelaar. 8) Veel powerrrr, wheelies on demand, lekker reukvrij. :p

Laatst bewerkt door een moderator:
Mogguh 8O

Zeker iets met ADHD of zo, kan niet meer slapen. :? IK Neem maar vast en bakkie pleur. Iemand anders nog? :morning:

Dat had ik gister , was om 03:45 klaarwakker en ben er maar uit gegeaan :mad: Vandaag tenminste een christelijke tijd 06:15 uur :D

*bakkie twee doen gaat* ;)

We zouden een horrorwinter krijgen ? :rolleyes:

Zelfs in de bekende sneeuw gebieden is het zeuren als je leest op buienradar ;)

dat klop toch
in december 20 graden wk 2 en een blauwe hemel;)
best griezelig als je bedenkt dat in augustus 10 graden was wk 5 en regen:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back