Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, de eerte bezigheden zitten er op. Oliebollen en appelflappen zijn klaar. Blijft leuk om te doen, zeker met de kids erbij, toch weer een educatief momentje voor ze. Nu eerst mijzelf grondig schoonmaken want ik ruik net als die dingen. :? Dan de zooi thuis een beetje opruimen want er liggen overal doosjes, accu's, autootjes (onroad), vliegtuigen etc. en vrouwlief vindt dat niet zo leuk.
smackaround.gif
Dan nog even kijken of de hangjeugd nog wat vuurwerk over heeft gelaten. En dan lekker bankhangen, volvreten, zuipen en klokkijken. ;)

Voor de HT'ers, succes. :thumbsup:

Thnx, maar eens langs brengen voor een verwenbeurt?

1:5 is wel een beetje veel van het goede ja. De moet gemiddels 1:10 doen. Niks slechter dan de Vectra die ik nu heb.

En de accu van de Sav is overleden. Vandaag moet een paar rondjes nog wel gaan maar veel meer dan 500mAh krijgt de lader er niet meer uit en in. Moet dus een ander rx humppackje in. Iemand nog een goede liggen?

Het weer is wel ellendig. maar op dit moment wel droog. Volgens buienradar blijft het ook wel even droog voorlopig.

die van mij reed ook 1/10 op de snelweg
maar in de stad en vaak korte stukje zat hij rond de 1/5
nu ligt t ook erg aan je voet maar zn 6 cilinder automaat verleend zich er wel erg voor om t gas toch net iets dieper in tetrappen
en dan liet ie geen eens een boertje uit dank;)
maar goed voor mij was t niet meer interessant omdat ik de caravan ook verkocht had
want voor een caravan tetrekken rijd hij heerlijk je voelt niet eens dat er wat achter hangt
vindt hem wel erg mooi en een goeie uitvoering heb je gekozen
en verwen beurt is mogelijk maar daar hebben we t wel over
wel effe aan de computer gehad voor evt storingen?
want motor en bak kunnen uitgelezen worden en kan een hoop geld schelen

@DX3.0 eigenaren met beperkt bereik:
Ik wil wel een mailtje er aan wagen om te vragen of ze de DX3.0's met beperkt bereik na willen kijken. Ik heb dan wel de serienummers nodig. Als het mogelijk is, moet de zender en in ieder geval één ontvanger die problemen geeft opgestuurd worden.

vind je het wel leuk als ik op visite kom ? ;)

rustig an , maar haast je naar ht :squarewink:

Jij bent geen visite maar inboedel ;)

@DX3.0 eigenaren met beperkt bereik:
Ik wil wel een mailtje er aan wagen om te vragen of ze de DX3.0's met beperkt bereik na willen kijken. Ik heb dan wel de serienummers nodig. Als het mogelijk is, moet de zender en in ieder geval één ontvanger die problemen geeft opgestuurd worden.

CLUBMAN NO:2 :thumbsup::worship:

Zo, de eerte bezigheden zitten er op. Oliebollen en appelflappen zijn klaar. Blijft leuk om te doen, zeker met de kids erbij, toch weer een educatief momentje voor ze. Nu eerst mijzelf grondig schoonmaken want ik ruik net als die dingen. :? Dan de zooi thuis een beetje opruimen want er liggen overal doosjes, accu's, autootjes (onroad), vliegtuigen etc. en vrouwlief vindt dat niet zo leuk.
smackaround.gif
Dan nog even kijken of de hangjeugd nog wat vuurwerk over heeft gelaten. En dan lekker bankhangen, volvreten, zuipen en klokkijken. ;)

Voor de HT'ers, succes. :thumbsup:

He, niet anders als anders toch ;)

die van mij reed ook 1/10 op de snelweg
maar in de stad en vaak korte stukje zat hij rond de 1/5
nu ligt t ook erg aan je voet maar zn 6 cilinder automaat verleend zich er wel erg voor om t gas toch net iets dieper in tetrappen
en dan liet ie geen eens een boertje uit dank;)
maar goed voor mij was t niet meer interessant omdat ik de caravan ook verkocht had
want voor een caravan tetrekken rijd hij heerlijk je voelt niet eens dat er wat achter hangt
vindt hem wel erg mooi en een goeie uitvoering heb je gekozen
en verwen beurt is mogelijk maar daar hebben we t wel over
wel effe aan de computer gehad voor evt storingen?
want motor en bak kunnen uitgelezen worden en kan een hoop geld schelen

Zit gewoon garantie op en altijd door de BMW dealer onderhouden, onderhoudsboekje zit er keurig bij. Krijgt nu ook nog een beurt met nieuwe APK. Proefrit was foutloos, rijdt erg mooi, schakelen smoothless ;)

En alle boodschappen zijn in huis. Als laatste even oliebollen en appelflappen gehaald. 44 oliebollen en 20 appelflappen. Moet genoeg zijn. Tevens 3kg sate die lekker in de marinade ligt vanaf gisteren. 2kg varkenshaas en 1kg kip. Straks even rijgen en vanavond of op de bbq als het droog is en anders in de oven.

*visite niet erg vindt en wel houdt van een feestje*

hahahaha, alleen de rotte of ook de verse (instinker want verse vis ruikt niet ;))
Verse vis ruikt ook. :yes: Alleen aanmerkelijk minder sterk en aangenamer. :D Vlees (inclusief vis) is niet reukloos. :nooo: Na 3 jaar als assistent kok in de keuken van een à la cart restaurant gewerkt te hebben, durf ik dat ook met zekerheid te zeggen. :pim: Verse kabeljauw ruikt echt anders dan verse schol.

Pfff, eindelijk rustig hier op het forum. :mrgreen:

@PB: De lagers in de Xerun motoren zijn 3.175mm (Internal diameter) * 9.525mm(External diameter) * 3.967mm (Width). In Engelse maten is dat 1/8" X 3/8" X 9/64". Ik mag aannemen dat ze voor de EZrun motoren gelijk zijn.

Toen ik v/d week met je op MSN zat heb ik ze gevonden toch bij Michel in de shop;) E-bay ben ik niet bekend mee.

Iedereen de beste wensen, en voorzichtig met vuurwerk; anders wordt het lastig prutsen aan die Baja/Baha/Bagha/Marder/Flux/Rustler/E-Revo dingen van jullie

Het enige vuurwerk met een kort lontje dat hier in huis gaat knallen dat ben ik (als vrouwlief mee wil werken :?). :rolling:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back