Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als Siggy een Flutaba heeft wel. Die dingen drukken de hele band dicht in de hoop dat de storing niet opvalt. ;) Anders denk ik dat Siggy's aura dermate groot is dat het in combinatie met zijn zender teveel positieve vibraties genereert waardoor jouw zender er domweg niet doorheen komt. :(

/Jomanda
Nope Siggy heeft ook een DX3.0 net als ikke ende de Junkie.

Als Siggy een Flutaba heeft wel. Die dingen drukken de hele band dicht in de hoop dat de storing niet opvalt. ;) Anders denk ik dat Siggy's ego dermate groot is dat het in combinatie met zijn zender teveel positieve vibraties genereert waardoor jouw zender er domweg niet doorheen komt. :(

/Jomanda

;)

Gorby, even opnieuw binden, kijken of het probleem dan weg is. Eventueel Siggy ook even opnieuw binden.

Junkie kom op met de pica's
Siggy's hobbyshop,heeft ook goede service :thumbsup:
Kobus nog bedankt voor de trekstarters,heb nu een nieuwe nodig.
Het laatste rondje rijden werdt het niet meer,koortje gesneuveld.
Was geen ruk aan he Gorby,vond je aardig chagarijnig.Maar gelukkig mag je morgen weer vliegen :D

staat in da upload , heb snel een filmpie geknutseld vanwege druk met das gezin en lekker eten .

trouwens KOBUS : ik heb nog 4 sauzijzen meegekregen van je zoonlief ,en die liggen hier lekker in de oven warm te worden :cool:, kan ik ze eens beoordelen als ze heet zijn :squarewink:

mijn baja is wel ff uit da running , ga ik niet afkrijgen voor volgend weekend , moet bovendien zo'n frame bestellen :mad:

die ijzeren paal gaf heels niet mee :)

Zo zie je maar. Eerst een week of 2 lopen kafferen op Spectrum. En nu blijkt de oorzaak Flutaba te wezen :D
Iets met LEZEN!!! :teacher:
Nope Siggy heeft ook een DX3.0 net als ikke ende de Junkie.

die ijzeren paal gaf heels niet mee :)
Frontaaltjes met andere Baja's evenmin. Ooit gehad met een wedstrijd (HPI Baja Cup). Hele voorkant opgevouwen en zo.

baja5b_bajacup_damage1.jpg

baja5b_bajacup_damage2.jpg

Toch heb ik het idee dat het 7075 aluminium van toen veel sterker was dan dat van tegenwoordig. Duidelijk gevalletje bezuinigen op de productie om meer te verdienen. :? Overigens heet 7075 aluminium ook wel... Zicral. 8O Verklaart waarom mijn indoorvlieger nog te zwaar is. ;)

Siggy heb toch Futaba? En jij Spectrum? Dus de Futaba is de boosdoener dan :)

Of Siggy heb ook Spectrum, dan heb ik niets gezegd :oops:

Siggy heb toch Futaba? En jij Spectrum? Dus de Futaba is de boosdoener dan :)

Of Siggy heb ook Spectrum, dan heb ik niets gezegd :oops:

nee , voorheen reed niemand met futaba , dus dat was het niet .

siggy heeft ook een dx3.0

Iets met LEZEN!!! :teacher:

Frontaaltjes met andere Baja's evenmin. Ooit gehad met een wedstrijd (HPI Baja Cup). Hele voorkant opgevouwen en zo.

Toch heb ik het idee dat het 7075 aluminium van toen veel sterker was dan dat van tegenwoordig. Duidelijk gevalletje bezuinigen op de productie om meer te verdienen. :? Overigens heet 7075 aluminium ook wel... Zicral. 8O Verklaart waarom mijn indoorvlieger nog te zwaar is. ;)

zoiets heb ik ook , iets minder erg , maar kan wel die plaat helemaal vervangen :(
maar misschien buig ik hem gewoon terug en zie wel of het houd , maar er zit een klein scheurtje in .

FILMPIE ! van da bash film en foto doorelkaar , dus pintje erbij en maar kijken ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ha ha ha leuk filmpje weer was gezellig.ga nu even afpilsen bij de buurman.
Iedereen alvast de allerbeste wensen en een heel gelukkig nieuwjaar :rainbow1:

Super gezellie filmpje Junk;)

Welke auto is dat helemaal in het begin met die raketjes erop?

de flux ;)

hier mijn onderplaat v/d baja :o

eigenlijk zo gebeurd , voor je het weet is de baja kaal geplukt :p
maar ff een nieuw frame bestellen

verder had ik geen schade .

scheur004.jpg

scheur003.jpg

scheur002.jpg

en was zeker gezelli op das ht , jullie ook de beste wensen allemaal !! :squarewink:

Wat een verschrikkelijke eikels die crossmotor figuren, echt dommer dan het achtereind van een varken :mad: Waarom nou steedds dicht langs ons rijden en ons de ruimte niet gunnen :nooo:

Wat een verschrikkelijke eikels die crossmotor figuren, echt dommer dan het achtereind van een varken :mad: Waarom nou steedds dicht langs ons rijden en ons de ruimte niet gunnen :nooo:
Zijn net zo slim als voetbalsupporters waarschijnlijk (mogelijk zelfs dezelfde doelgroep). :( Komen vast ook vaak bij de McD. :hammer:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back