Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iedereen de beste wensen, en voorzichtig met vuurwerk; anders wordt het lastig prutsen aan die Baja/Baha/Bagha/Marder/Flux/Rustler/E-Revo dingen van jullie

en jullie ook , want aan vliegtuigjes werken zonder vingertjes gaat nog lastiger .

zOOOOOOOoooooOOOo , was weer helemaal toppieeeeeee op ht !!

wat een feest , alles was aanwezig ,van hotdogs tot soep en sauzijzen en tapbier :worship:
was erg druk te noemen , en veel gebashed alles stuk naar huis dus dat is een goed teken ;)
baja ligt goed in puin , paaltje geramd , dus hele frame gescheurd , dat word ff een klusje :smile:

moet maar weer vliegen zolang dan ;)

bart \snoek \kobus en wie weet wie nog meer bedankt voor de catering ,helemaal top !

nu ff gaar wezen en hopelijk vanavond nog een filmpie want er staat veel in da box .

grtzzzzz

Werd aan het eind nog gevlogen,volgens Corby met een projetti.En volgens mij was Arjan de vlieger.
Wij haten niet alles wat vliegt hoor Edwin.
Anders hadden we wel een eigen draadje gestart:).
Was rete gezellig,en nu mag de regen losbarsten.
Even douchen,lekker al dat zand uit mijn haardos wassen en dan op naar het laatste vreet en zuipfestijn van dit jaar ;)

Mannen , alvast de beste wensen en veel gezondheid en geluk toegewenst !

en Veel plezier met de hobbie(s) het komende jaar !!!!!

Doe voorzichtig vannavond.

En ook alvast
418_418_pasen2011_meisje_sas_2669x2669.jpg

jammer dat ik er niet was. Gister de hele dag liggen kotsen en slapen dus niet slim om de dag erna in de kou te gaan staan.

en ik haat geen auto's of rijders ook......:D

vreet en zuip ze vanavond
Werd aan het eind nog gevlogen,volgens Corby met een projetti.En volgens mij was Arjan de vlieger.
Wij haten niet alles wat vliegt hoor Edwin.
Anders hadden we wel een eigen draadje gestart:).
Was rete gezellig,en nu mag de regen losbarsten.
Even douchen,lekker al dat zand uit mijn haardos wassen en dan op naar het laatste vreet en zuipfestijn van dit jaar ;)

LOL LOL LOL op die laatste opmerkingen zo op de valreep :rolling:

SNOEKSEL bedankt voor de koffie
KOBUS bedankt voor de saucijzenbrood
SNOEKSEL bedankt voor de erwtensoep
BART bedankt voor de hotdog
SNOEKSEL bedankt voor de koek
en JUNKIE bedankt voor de servohevel voor mijn MONSTERtruck :thumbsup:

En dan nog een sfeerimpsressie van een oud-Hoogtij's gebruik :

1.jpg

2.jpg

3.jpg

en ik haat geen auto's of rijders ook......:D

vreet en zuip ze vanavond
Da's toevallig,ik ook niet :D
Eten zal weinig worden,de erwtensoep en broodjes unox gingen pas om 3 uur naar binnen.
Zit al aardig vol gegeten,zie het wel.Als het op tafel staat ga je toch weer eten :D

Was wel weer even leuk vanmiddag. De Savage heeft weer lekker gereden en gevlogen. Helaas de gas/rem servo overleden schat ik in, gelukkig heb ik daar wel het een en ander voor liggen. Verder begint het blokje lekker los te komen.

Allemaal prettige jaarwisseling.

@DX3.0 eigenaren met beperkt bereik:
Ik wil wel een mailtje er aan wagen om te vragen of ze de DX3.0's met beperkt bereik na willen kijken. Ik heb dan wel de serienummers nodig. Als het mogelijk is, moet de zender en in ieder geval één ontvanger die problemen geeft opgestuurd worden.
Ik heeft bij mij de oorzaak gevonden een stoorzender genaamd Siggy.
Als Siggy niet rijd dan heeft ik geen problemen ,maar als Siggy samen rijd mee ons dan heeft ik constant storing en geen bereik, moet dan naar de auto lopen tot op een halve meter voordat ie weer bind en soms moet ik eerst alles uitzetten dan weer aan voordat ik weer verbinding heb.
Heb jij daar een verklaring voor?

Ik heeft bij mij de oorzaak gevonden een stoorzender genaamd Siggy.
Als Siggy niet rijd dan heeft ik geen problemen ,maar als Siggy samen rijd mee ons dan heeft ik constant storing en geen bereik, moet dan naar de auto lopen tot op een halve meter voordat ie weer bind en soms moet ik eerst alles uitzetten dan weer aan voordat ik weer verbinding heb.
Heb jij daar een verklaring voor?
Als Siggy een Flutaba heeft wel. Die dingen drukken de hele band dicht in de hoop dat de storing niet opvalt. ;) Anders denk ik dat Siggy's aura dermate groot is dat het in combinatie met zijn zender teveel positieve vibraties genereert waardoor jouw zender er domweg niet doorheen komt. :(

/Jomanda

Junkie kom op met de pica's
Siggy's hobbyshop,heeft ook goede service :thumbsup:
Kobus nog bedankt voor de trekstarters,heb nu een nieuwe nodig.
Het laatste rondje rijden werdt het niet meer,koortje gesneuveld.
Was geen ruk aan he Gorby,vond je aardig chagarijnig.Maar gelukkig mag je morgen weer vliegen :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back