Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
vind ermee rijden leuker ;)

zo ,noodgedwongen mijn nest in , ik trok het niet meer , flink aan de griep , terwijl ik net buikgruip achter de rug had :|

dat krijg je van werken en dan in de avond thuis doorwerkt

helaas niet verder aan de badkamer , misschien morgen .

welterusten :bye:

Hier ook kriebelhoest en grieperig :-(
Jammer dan, geen tijd om ziek te zijn want het is WEEKEND! !!!!!!!

even een dubbele post, vind het het wel waard :yes:

Goed nieuws...

Ik heb een aanbod gekregen van een bedrijf dat mij heel graag wilt hebben. Functie: Support Engineer. Terug naar af. hihi. Nee, lijkt mij een hele leuke en uitdagende job.
Voordeel: Het is op een half uur rijafstand van mijn huis, file drukte meegerekend..

Salaris is ook niet slecht. Even een weekend over nadenken en dan maandag maar gewoon JA!!!!! zeggen denk ik :smile:

Goed nieuws...

Ik heb een aanbod gekregen van een bedrijf dat mij heel graag wilt hebben. Functie: Support Engineer. Terug naar af. hihi. Nee, lijkt mij een hele leuke en uitdagende job.
Voordeel: Het is op een half uur rijafstand van mijn huis, file drukte meegerekend..

Salaris is ook niet slecht. Even een weekend over nadenken en dan maandag maar gewoon JA!!!!! zeggen denk ik :smile:

Gefeliciteerd kerel,nu maar hopen dat je niet ziek wordt

Goed nieuws...

Heerlijk man, ik zeg DOEN ;)

Nee dat is van Elles :D,wereld toko.Zulke lekkere saucijzen daar :worship:

Zeer zeker een TOP TOKO ;) Commercieel handeltje.

En volgens mij rijdt Kobus daar die dikke Mercedes van ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back