Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bij wijze van spreken slimmert.![]()
Ik zit hier heel alleen forum te forummen,me forummaatjes haken af.
Zo, de auto even gewassen ,het is heerlijk buiten, lijkt wel voorjaar.
Jij kan wassen tot je een ons weegt, maar het zal nooit een knappe polo worden.Ik gaat zo ook maar eens door de wasstraat , het lijkt wel of ik een zwarte auto heb , door de smerige pekelzooi![]()
Net ff door de straat wezen japen met het verse blok,ik denk dat ie het wel lekker doet.
Jij kan wassen tot je een ons weegt, maar het zal nooit een knappe polo worden.![]()
Als ik mercedes wil rijden bel ik wel een taxi.![]()
Dat is idd. voor de meeste mensen de enige manier om ooit eens in een Benz te rijden![]()
vind ermee rijden leuker
zo ,noodgedwongen mijn nest in , ik trok het niet meer , flink aan de griep , terwijl ik net buikgruip achter de rug had :|
dat krijg je van werken en dan in de avond thuis doorwerkt
helaas niet verder aan de badkamer , misschien morgen .
welterusten![]()
Ruiken meestal naar olijven die auto's![]()
Precies,dan moet er gebasht worden ziek of niet!!!!!!!!!!!!Hier ook kriebelhoest en grieperig :-(
Jammer dan, geen tijd om ziek te zijn want het is WEEKEND! !!!!!!!
Ja zo'n kokosmat onder hun neusEn heeft de bestuurder OF kort krulletjes haar OF een borstelsnor![]()
En pratte goei nederlandse meneer,ikke is al 25 jaar in nederlad.Ruiken meestal naar olijven die auto's![]()
En pratte goei nederlandse meneer,ikke is al 25 jaar in nederlad.
Ja zo'n kokosmat onder hun neus
Wil lekkerde baja inrijden,maar zondag geven ze weer pokkeweer door![]()
Denk dat Kobus ook een Shoarmapaleis heeft![]()
even een dubbele post, vind het het wel waard
Goed nieuws...
Ik heb een aanbod gekregen van een bedrijf dat mij heel graag wilt hebben. Functie: Support Engineer. Terug naar af. hihi. Nee, lijkt mij een hele leuke en uitdagende job.
Voordeel: Het is op een half uur rijafstand van mijn huis, file drukte meegerekend..
Salaris is ook niet slecht. Even een weekend over nadenken en dan maandag maar gewoon JA!!!!! zeggen denk ik :smile:
Eerder een saucijzen paleis![]()
even een dubbele post, vind het het wel waard
Goed nieuws...
Ik heb een aanbod gekregen van een bedrijf dat mij heel graag wilt hebben. Functie: Support Engineer. Terug naar af. hihi. Nee, lijkt mij een hele leuke en uitdagende job.
Voordeel: Het is op een half uur rijafstand van mijn huis, file drukte meegerekend..
Salaris is ook niet slecht. Even een weekend over nadenken en dan maandag maar gewoon JA!!!!! zeggen denk ik :smile:
Nee dat is van Elles,wereld toko.Zulke lekkere saucijzen daar
![]()