Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jij kan wassen tot je een ons weegt, maar het zal nooit een knappe polo worden.:p
Als ik mercedes wil rijden bel ik wel een taxi.;)

Zeker zoeentje ....?? :mrgreen:

Mercedes_Actros_taxi.jpg.570x380_q85_crop.jpg

Mogguh stelletje slaapkoppen,iemand koffie :D

mogge ! ikke ook aan de koffie , ik was om 5 uur al klaar wakker ;)
dat krijg je van telang in je nest te liggen door die griep :|

gaat een tikkie beter , alleen zijn al mijn spieren en gewrichten wat gaar .

ik hoop straks nog wat te gaan voegen , en ik wil mijn auto wassen , wat een vies ding is dat .

groetjes

Laatst bewerkt door een moderator:
mogge ! ikke ook aan de koffie , ik was om 5 uur al klaar wakker ;)
dat krijg je van telang in je nest te liggen door die griep :|

gaat een tikkie beter , alleen zijn al mijn spieren en gewrichten wat gaar .

ik hoop straks nog wat te gaan voegen , en ik wil mijn auto wassen , wat een vies ding is dat .

groetjes

Doet u maar , lekker :D

+1 Straks maar even naar zwaag rijden , daar hebben ze een nieuwe wasstraat met een poetsstraat erachter aan :cool:

Hij is gaaf he ?

Heb je gezien waar ze Ja lekker, zwart graag :D

*ben mijn stem kwijt :|

Was om 4uur wakker,lag te zweten in mijn nest.Leek wel of ik aan het zwemmen was

KKoffie komt eraan

Ja lekker, zwart graag :D

*ben mijn stem kwijt :|

hu ? je praat toch lees ik ;)

Was om 4uur wakker,lag te zweten in mijn nest.Leek wel of ik aan het zwemmen was

KKoffie komt eraan

ook ziek dus ;) welkom to da family ;)

Doet u maar , lekker :D

+1 Straks maar even naar zwaag rijden , daar hebben ze een nieuwe wasstraat met een poetsstraat erachter aan :cool:

mooi dagje voor dat soort zaken , ik wil ook de hobby kamer wat opruimen , nog voor een klus kijken aan het eind v/d straat ,en verder wat rommelen , het is toch somber weertje ;)

morgen weet ik nog niet , het gezin wil ook wat :)

Nee hoor,wordt tijd voor het zomer dekbedje :D

Is een stuk warmer ook , een boxspring .

Volgens mij heeft het ermee te maken dat je een stuk hoger van de grond aflegt .

Elles had voorheen altijd een electrische deken in de winter en sinds wij een boxspring hebben heeft ze hem er niet meer op gehad .

Is een stuk warmer ook , een boxspring .

Volgens mij heeft het ermee te maken dat je een stuk hoger van de grond aflegt .

Elles had voorheen altijd een electrische deken in de winter en sinds wij een boxspring hebben heeft ze hem er niet meer op gehad .

Hoe heet zul je het dan wel niet hebben in een stapelbed ? :-)

hu ? je praat toch lees ik ;)

ook ziek dus ;) welkom to da family ;)

mooi dagje voor dat soort zaken , ik wil ook de hobby kamer wat opruimen , nog voor een klus kijken aan het eind v/d straat ,en verder wat rommelen , het is toch somber weertje ;)

morgen weet ik nog niet , het gezin wil ook wat :)

Whaha, Sil vindt het wel fijn dat ik mijn stem kwijt ben.
Maar lullen zal ik :-) ;-)

Whaha, Sil vindt het wel fijn dat ik mijn stem kwijt ben.
Maar lullen zal ik :-) ;-)

het is beter als sil haar stem kwijt is , lekker rustig :p

zo ,sjunkie ook weer druk , ik kan niet meer in mijn nest legge , word er gek van :help:

dan maar doen alsof je topfit bent :cool:

zo ff de lipo's opladen v/d flux , vanmiddag ff op het plein raggen :D

Zo he, gisteren even een BB motor gerepareerd, liep niet meer stationair. Carb even uit elkaar en een verstopte sproeier weer ontstopt ;) Even afregelen, beetje olie vervangen enzo, weer als nieuw. Daarna lekker naar een wiskeyproeverij geweest in Alkmaar, meteen maar even Haggis gegeten.

Vanmorgen even getankt, 106 euro voor een volle tank. die prijzen blijven maar stijgen :shock:

En dan even in de wasbox en hij is weer helemaal schoon, wat een rotzooi kwam daar af zeg.

Oh, en voor wie niet weet wat Haggis is ;)

gadver , ziet er niet uit :( , heb gelijk weer griepverschijnselen ;)

ik knap weer op , mijn motorfiets weer voorzien van zijn accu , die had ik even veilig gesteld met die vrieskou , huis opgeruimt , en zo de ovlof van zwart naar zijn originele kleur laten komen via de wasstraat , binnenkant ook ff reinigen , die auto stinkt gewoon naar rotte muizen :oops: ;)

Inderdaad ziet het er niet uit. Vandaar dat je er ook wiskey bij moet drinken. ;)

Stond op mijn lijstje van dingen die je een keer gegeten moet hebben. Moet zeggen dat de smaak me absoluut niet tegen viel. Niet zo raar dat het veel wordt gegeten, was best lekker ondanks dat ik wist hoe het gemaakt wordt ;)

Inderdaad ziet het er niet uit. Vandaar dat je er ook wiskey bij moet drinken. ;)

Stond op mijn lijstje van dingen die je een keer gegeten moet hebben. Moet zeggen dat de smaak me absoluut niet tegen viel. Niet zo raar dat het veel wordt gegeten, was best lekker ondanks dat ik wist hoe het gemaakt wordt ;)

ik eet nog liever een dooie muis ;)

ohhhw , die auto van mij is erug van binnen , eigenlijk niet meer te doen , ik denk zelfs dat vinnie die auto niet wil reinigen van binnen , je moet echt een mondkapje op en veiligheidskleding dragen 8-O

hij is nu uitgezogen , zo maar ff een agressief reinigings middel erop los laten :Fade-color

*weer druk in de weer is * :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back