Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier ook kriebelhoest en grieperig :-(
Jammer dan, geen tijd om ziek te zijn want het is WEEKEND! !!!!!!!

mooi klote he :(
maar het weekend is nog jong ;)
lekker vroeg het mandje in en aan de vitaminen pillen :p

ik nam net een lekkere douche daar knap je van op , zolang je eronder staat is het goed toefen , daarna voel je de griep weer terugkomen ;)
Precies,dan moet er gebasht worden ziek of niet!!!!!!!!!!!!

heb ook wel ff zin , ff da griep en het weertje afwachten

Lekker de E-Revo inrijden op tha beach :D
Anders morgen, maar ermee rijden op zeker ;)

beach klinkt ook goed :cool:

even een dubbele post, vind het het wel waard :yes:

Goed nieuws...

Ik heb een aanbod gekregen van een bedrijf dat mij heel graag wilt hebben. Functie: Support Engineer. Terug naar af. hihi. Nee, lijkt mij een hele leuke en uitdagende job.
Voordeel: Het is op een half uur rijafstand van mijn huis, file drukte meegerekend..

Salaris is ook niet slecht. Even een weekend over nadenken en dan maandag maar gewoon JA!!!!! zeggen denk ik :smile:

felici kerel :p

Ruiken meestal naar olijven die auto's :(

En heeft de bestuurder OF kort krulletjes haar OF een borstelsnor :D

En pratte goei nederlandse meneer,ikke is al 25 jaar in nederlad.

Ik bespeur hier zooooveel jalouzie ;) :D

Zeer zeker een TOP TOKO ;) Commercieel handeltje.

En volgens mij rijdt Kobus daar die dikke Mercedes van ;-)

Niks commercieels aan hoor , is allemaal liefde werk oud papier van mijn elles , voor haar mannetje's jaloerse rij vrienden :lol: ;)

Kobus moet gewoon elke dag te werk voor de dikke Benz :razz:

Ik hoorde vandaag trouwens een verontrustend gerucht , dat ze een 65% belasting stelsel willen invoeren :mad:

Hij is je gegunt hoor,maar ben meer een audi typje :D

Weet ik toch ;)

Ik heb zelf ook serieus voor een A6 station gekeken omdat ik dat ook een mooie auto vind aan de buitenkant , alleen vind ik het interieur niks .

Allemaal van die strakke lijnen , geen vorm in te bekennen en ik hou wel van ronde vormen ;)

Plus dat audi de nodige problemen heeft met hun automaten :(

Weet ik toch ;)

Ik heb zelf ook serieus voor een A6 station gekeken omdat ik dat ook een mooie auto vind aan de buitenkant , alleen vind ik het interieur niks .

Allemaal van die strakke lijnen , geen vorm in te bekennen en ik hou wel van ronde vormen ;)

Plus dat audi de nodige problemen heeft met hun automaten :(

Vind de modellen mooier van audi,maar heb er geen geld voor.Dus hoef ik niet eens naar de binnenkant te kijken.
Misschien binnenkort een ander fordje,doen het ook goed ;)

thnx all! :) Fijne is dat er in de buurt ook 2 clubs zitten die aan modelvliegen doen. Uit werk vandaan even fladderen. Lijkt me zo heerlijk om ook eens te kunnen doen... :yes:

Rob gefeestiliteerd ,altijd leuk als ze om je vragen.Morgen bashen word niks, ik gaat mijn rug ff goed na laten kijken want ik sterf nog steeds van de pijn.

Vind de modellen mooier van audi,maar heb er geen geld voor.Dus hoef ik niet eens naar de binnenkant te kijken.
Misschien binnenkort een ander fordje,doen het ook goed ;)

Gewoon een paar zakkies gips extra wegsmeren ;)

Fordjes zijn wel het luxest standaard , plus als je een dubbele cabine in hebt zit die ook het lekkerst .

Ik weet alleen niet hoe met de herrie binnenin is met de nieuwe modellen , in de oudere vergaat horen en zien je vanzelf boven de 100 km. per uur :D

Morgen bashen word niks, ik gaat mijn rug ff goed na laten kijken want ik sterf nog steeds van de pijn.

Dat is mooi klote voor je :(

Elles heeft anders nog wel een paar pillen voor je , die is vandaag net weer bij de dokter geweest en heeft weer een nieuwe lading pain killers gekregen .

Gewoon een paar zakkies gips extra wegsmeren ;)

Fordjes zijn wel het luxest standaard , plus als je een dubbele cabine in hebt zit die ook het lekkerst .

Ik weet alleen niet hoe met de herrie binnenin is met de nieuwe modellen , in de oudere vergaat horen en zien je vanzelf boven de 100 km. per uur :D

Bij de nieuwere modellen is het veel beter toeven.Maar zit een knappe audio set in deze oldtimer.Maar hij zit voorstelijk(als je niet onder een lawine komt)
Wordt ook weer een tweede hands,ben geen nieuwe waard met die gips bende

vind dit wel leuk Citroen Jumpy 2.0 Hdif 312/2932 L2h1 12

als je de tekst leest schijnen er luxe snoeks in te zitten , ben benieuwd :p

en idd met die brandstof prijzen en wegenbelasting is dit zakelijk rijden wel aantrekkelijk tov mijn ovlof .

zo zeg , net zitten vreten als een paard , mijn maag is nog prima , alleen de rest is grieperig :black:

Die snoeks cabines zijn één van de mooste en zitten lekker , in mijn bam bus zat een terberg maar dat is gewoon een drama voor degene die achterin moet zitten :mad:

Ik had zelf het idee , als ik een bus zou kopen er zo'n cabine in moest komen :cool:

Dit is er één profiglass

Neem je er wel een met een achterklep ?

Kunnen we eronder staan als het regent en evt. een zeiltje aan een kant vast maken om ook een beetje uit de wind te staan .

Zo'n picknik koffer mee , kunnen we ook nog even zitten als we bakkie doen of een kommetje soep . :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back