Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
.
Alleen van je VOUTEN kan je leren en niet van je successen.
Sorry, moet je toch even corrigeren. Het is FAUTEN, niet VOUTEN. :teacher:Alleen van je VOUTEN kan je leren en niet van je successen.
Pffff, zie mail terug. Eerst de theorie, dan de praktijk.@sleur, expres per email, wegens intelligente vragen en korting op het adviesInclusief foto's, goed voor het dataverbruik
![]()
Zie je wel, de site zelf is ook al klut. Staat in ieder geval niet onder Reglementen (al waar het zou moeten staanim
.
/kruiwagen leeg heeft voor nieuwe modder
Nee hoor, vraag maar. Jouw teller staat al op €9,00.Heb vandaag eindelijk mijn wattmeter binnengekregen. Moet ik daar dan ook eerst de handleiding van lezen...![]()
![]()
Grmmbllll :evil:Nee hoor, geen modder. Je hebt helemaal gelijk 8O Dit is niet goed nee :nooo: Thanks for the notice![]()
Hangt van het merk af. Ervaring heeft geleerd dat sommige uitstekend gevoed kunnen worden via USB (maximaal 500mA per hub) en sommige blijven hikken bij opspinnen en een externe voeding nodig hebben (vooral sommige oudere Freecom's, daar krijg je gratis een voeding als je ze belt 8O).@Sleur weet jij hoeveel een 5400 toeren 2.5 usb schijvie trek aan Amp bij het opstarten.
Zet kosten voor het antwoord maar op de rekening(Ik betaal in pintjes/vlammetjes)
Da's toch zo'n versie met een condoom er omheen? If so, ja dan gaat dat prima lukken. Trekken zo'n 300mA bij opspinnen en hebben geen externe voeding nodig (hebben wij nog niet meegemaakt, allen bij die oudere zilveren versies met zwarte frontjes).Het gaat ook om een nieuwe Freecom XXS 500 ik wil daar mp3 opzetten voor in de auto en deze is lekker klein maar moet wel gevoed worden via usb, deze usb is max 1 Amp.
Ik denk dat het genoeg is om te draaien maar weet niet zeker of ie lekker wil opstarten.
Yep die mee da condoomske ,thanks.Da's toch zo'n versie met een condoom er omheen? If so, ja dan gaat dat prima lukken. Trekken zo'n 300mA bij opspinnen en hebben geen externe voeding nodig (hebben wij nog niet meegemaakt, allen bij die oudere zilveren versies met zwarte frontjes).
Nee hoor, vraag maar. Jouw teller staat al op €9,00.![]()
Hatsekidee, een onroad tapijtracertje weer gepimpt. 8) Mijn T1M is weer rijdbaar en in eer hersteld. Nette 27 Turns borstelbrommer er op (had een 21T besteld en ontvangen maar vond in een doosje ook nog mijn oude 27T), een Tamiya TEU-302BK regelaar, pinion opgeduikeld in een bakje, rubberbandjes er weer op gezet, ontvanger erin, draadjes opnieuw gesoldeerd en wat tapijt van Speedworld eruit geplukt. 8OAls het goed is, komen morgen de LiPo's en zenderaccu binnen. Even afstellen en een testrondje gummen op kantoor. :lol:
De body is wat gekreukeld tijdens een outdoor bash feestje. Heb nog wel een nieuwe ongespoten body liggen. Zijn nogal schaars, dus eerst deze met wat duct tape opleuken en afraggen.Voorbumperplaat is ook gescheurd, even zoeken naar een nieuwe. :?