Sleurhutje
Forum veteraan
Nee, eerder zoiets... Teveel voor een onjuiste combinatie.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heb geen alu dakje boven de bougie,nooit gehad ook.Gewoon de plastic versie,en van de rest wenig alu over.Ja de darksoul velgen zelfde als die van siggy,maar die zitten op mijn andere bandennee , bij mij op de plank , wil hem kunnen zien
en maak je geen zorgen , volgend weekend gaat hij echt wel los !
moet hem alleen nog even voorzien van wat bescherming tegen het ht zand .
de huidige koppeling trekt het wel 4 a 5 keer , maar ik moet even een elcon bestellen .
hij jij nog ouwe alu parts die ik van je kan overnemen ? ,zoals het alu dakje boven de bougiedop
@ junkie heb je hem binnen (dit is een tweede keer neergezet )ivm k.. netwerk
Heb geen alu dakje boven de bougie,nooit gehad ook.Gewoon de plastic versie,en van de rest wenig alu over.Ja de darksoul velgen zelfde als die van siggy,maar die zitten op mijn andere banden
Heb geen alu dakje boven de bougie,nooit gehad ook.Gewoon de plastic versie,en van de rest wenig alu over.Ja de darksoul velgen zelfde als die van siggy,maar die zitten op mijn andere banden
Zelf zoeken blijft lastig hè.ik moet toch die elcon hebben met de witte remschoentjes kost rond de 80 E ?
Ik een EOD-bompak, alhoewel... die dingen schijnen ook niet te helpen :nooo:
EOD'er zwaargewond door explosief flitspaal | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
![]()
Ik zit ook wat te neuzen maar een baja is toch best wel duur.![]()
Ja, dat geluid doet het hem he![]()
Ennuhhh, wil je nooit meer zulke gekke dingen zeggen over mijn 600. Dat is mijn schatje![]()