Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Spikkel: Je moet de politiek in gaan. Alle termen en associties heb je gebruikt maar raken kant nog wal. ;) Niet alle kale gasten zijn hakkers maar de meeste hakkers waren vroeger wel kaal (was een korte trend overigens). Zo ook voor het drugsgebruik verdraai je het. :D

Ook ik veel hakken en housen maar geen pillen gebruikt (nou ja, alles één keertje om te proberen maar gezelligheid maak je zelf met je vrienden en niet met pillen, dat was een snelle conclusie).

@Spikkel: Je moet de politiek in gaan. Alle termen en associties heb je gebruikt maar raken kant nog wal. ;) Niet alle kale gasten zijn hakkers maar de meeste hakkers waren vroeger wel kaal (was een korte trend overigens). Zo ook voor het drugsgebruik verdraai je het. :D

Ook ik veel hakken en housen maar geen pillen gebruikt (nou ja, alles één keertje om te proberen maar gezelligheid maak je zelf met je vrienden en niet met pillen, dat was een snelle conclusie).

+1 :D

Het was een mooie villa. En zo komt de gemeente makkelijk van anti-kraak af en kunnen er weer blokken met appartementen neer worden gezet. :( Verpaupering gaat gewoon door. :?

Laatst bewerkt door een moderator:
En weer een bui :eek:

*op balkon vliegtuigspotten met flightradar 24 pro icm flight tracker.
Scanner erbij om te luisteren, je moet wat met dit bokkeweer ;-)

Wel toevallig, de antikraak waren daar een paar Polen (aan de kentekens te zien van de auto's die daar stonden) In de laatste week voor mijn vakantie waren ze al druk bezig met de boel leeg halen om te vertrekken.

Ouwe drukkerij zat erin en wordt al jaren antikraak bewoond. Geloof maar niet dat daar ineens heel snel nieuwe appartementjes gebouwd worden...... Zo snel zijn ze daar niet mee hier.

Ik heb vanmorgen ff staan kijken vlak voordat het blussen begon......over vlammetjes gesproken.........dat waren vrij grote.....

Er waren daar al plannen om nieuwe huizen neer te zetten/oude pand op te knappen :yes:

Maar idd, daar gaan nog wel wat jaren overheen. Er was heel wat gedoe om die villa te behouden... groot gelijk.
Oude panden moet je niet zomaar slopen :teacher: Maarja, daar komt nu wel verandering in :yes: :cry:

Lekker thuis....

Zo weer lekker thuis van twee weken chillen in Turkije..... kunnen we weer lekker vliegen in Nederland.. Tot dinsdag allemaal..

Het was een mooie villa. En zo komt de gemeente makkelijk van anti-kraak af en kunnen er weer blokken met appartementen neer worden gezet. :( Verpaupering gaat gewoon door. :?

Waarom krijg ik bij het bekijken van deze vid een pop-up van bungalowveiling.nl??
:???:

Flightradar24 pro is wel een grappige app voor op je phone, meteen ff erop gezet dus :yes:
Had je die nog niet dan? Moet je ook Marine Traffic erbij nemen, heb je het ook voor bootjes. 8)

Waarom krijg ik bij het bekijken van deze vid een pop-up van bungalowveiling.nl??
:???:
Huh? Ik kreeg alleen een whiplash van het filmpje. 8O Wanneer leren mensen nu eens hun telefoon op z'n kant te houden als ze filemn en willen uploaden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back