Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
defqon is 80.000 man en dominator ook
zo groot als 200.000 zal niet meer haalbaar zijn ivm veiligheid
Love Parade in Berlijn was ook >300.000 man. :yes: Dat er een paadje dood liep in een tunneltje en kuddedieren allemaal gaan duwen dat heeft meer met gezond verstand te maken. Don't go with the flow... :teacher:

Leuk, voor als je naar ruis wilt luisteren :-)
Dat frequent is volgens mij al jaren zga dood :-)
Dat is vreselijk 1985 sleur.......lullen over de Frikandellenmodulatie......
Okay, binnenkort af te halen bij de HVC in Alkmaar... :bye:

Iemand nog een HP LaserJet 8100n printer? Kan A3 en A4 afdrukken (monochromatisch). Weegt een dikke 50kg dus waait niet weg.

Of allemaal geëloxeerde aluminium profielen en zwart koppelstukkenaluminium voor een vitrinekast?

/ruimt lekker op zo

Nog niet zo lang geleden water gevlogen met mijn Piper.... rechtstandig verticaal de sloot in, kon die kist niet zo goed tegen...haha... maar als het goed is doet ie het weer....

gaat er nog iemand water vliegen??? op t veld
wil vlieghunnnnn

Ik ga het straks toch wel proberen. Zou eerst naar Almere gaan, maar volgens mij gaan die niet vliegen. Dus hop naar het eigen veld. Heli mee en knallen maar. Denk dat het voorlopig wel droog blijft.

Ik ga nu een broodje eten en dan ga ik onderweg. Ben om 14:00 wel op het veld.

Vlieg nog niet met de 700. Wel alles compleet, dus kan gaan opbouwen,m aar wil nog even met de raptor knallen.

Je hoort er inderdaad af en toe nog wat truckers en wat gasten in de bouw op kletsen, maar voor de rest in het helemaal uitgestorven ;-)

Volgende aanbieding: Een PC'tje voor de kids, loopt prima met Windows XP (SP3, reeds geïnstalleerd en up-to-date), voorzien van 1.5GB RAM, Pentium 4HT 2.4GHz processor en harddisk. Netwerkaansluiting (10/100Mbit), USB, cd-rom (geen dvd) etc. Keyboard en pielemuis heb ik er ook nog wel bij, geen televee. Voor 50 eypo mag het weg. :bye:

hmmm de spoeling is echt dun op het gebied van torretjes..... Ik zoek ff verder. Anders maar gewoon die ASP in bestelling zetten en in backorder laten zetten......dan maar wachten.....

@ Ragger....Wat ik dan vreemd vind: Opgegeven vermogen ASP .52 is 1,75 en voor de OS 50 SX 1,8.......

Bij justengines is ie wel gewoon 40 Eypo duurder dan bij HK.....das wel echt veel/....

Q Sleur: Toppie! Ik ben er idd dinsdag......ik voel me al weer te normaal worden dus dat moet dinsdag weer ff recht(of scheef) getrokken worden...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back