Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, Erik's raampjes zitten erop. Op de achtergrond mijn nieuwe Zicral, De half gebouwde Micro Magic zeilboot en een Mini Swift. :?
zicral_erik_1.jpg
[/QUOTE]
wil je die van mijn ook doen :D je zal wel geen tijd hebben lol

Pas op jongens... straks wordt er weer iemand boos ;)

...:nooo:
[in de verdediging-modus: ON]

ik heb niet gezegd dat ik "boos" werd/was...

Maar wel dat ik dat soort grappen niet echt kan waarderen.
En ook dat dat mijn persoonlijke mening was...
Voel je vrij om te zeggen en schrijven wat je wilt.

[in de verdediging-modus: OFF]

;)

...of bedoelde je mij niet PH-ILS ? :)
he bart even een reactie van mijn wij makten een grapje over iemand, of hij een winkel had ,of zijn naam rob was en of het in velzerbroek was en phil melde via een foto dat hij ook minder valide was doormiddel van een foto.
maar wij hebben alle drie respect voor deze man. en hij wardeerd grapjes dat kon je uit het relaas van edwin halen. verder wil ik er niets meer over kwijd.
trouwens ik ben dislecties daar worden ook grapen en grollen over gemaakt , als men daar lol in heb, dan vind ik dat mooi ik zal ook wel anders willen maar helaas.

Laatst bewerkt:
@Joop en iedereen die dit leest:

Om te voorkomen dat dit straks een eigen leven gaat leiden:

Begrijpen doe ik het zeker als men ergens grappen over maakt.
Wat ik alleen duidelijk wil maken is,is dat ik dat niet zo snel zou doen.
Dat is mijn persoonlijke mening en die wil ik niemand opdringen.

Ik probeer me in dat soort situaties op voorhand in te denken dat het kwetsend kan zijn voor een ander die gehandicapt,dyslectisch is of wat dan ook heeft...

Dat is gewoon niet mijn ding, snap je?

Mij zal je er niet meer over horen, blijf vooral doen wat je van plan was te zeggen/te typen. ;)

Het was niet als grap bedoeld Bart, het was meer om duidelijk te maken dat het om dezelfde winkel ging. Dat iemand het als grap zag... tsja daar kan ik niets aan doen, misschien dat ik wel te snel gereageerd had :yes:

Maarja, ik zal de discussie wel eens tonen als ik daar ben... kijken wat zijn persoonlijke mening is :thumbsup:

@Joop en iedereen die dit leest:

Om te voorkomen dat dit straks een eigen leven gaat leiden:

Begrijpen doe ik het zeker als men ergens grappen over maakt.
Wat ik alleen duidelijk wil maken is,is dat ik dat niet zo snel zou doen.
Dat is mijn persoonlijke mening en die wil ik niemand opdringen.

Ik probeer me in dat soort situaties op voorhand in te denken dat het

oke bart even goede vrienden verder:D

+1,
sta ik net voor de deur , hangt er een bordje "vanwege andere activiteiten even niet aanwezig" :onweer: :bye: :bye:

Dus door naar amsterdam..
Die hing er gisteren ook al,had mijn batterijen beter ergens anders kunnen bestellen.Ben nu ook een week verder
:hammer:

Die mustang ga jij wel landen op het veld hoor :yes: Wat komt die cap hard binnen zeg! 8-O

ik denk ook wel dat het lukt , wel lijkt me de mustang toch lastiger ,omdat die eerder geneigd is om voorover te kukelen met de wielen onder de vleugels .

je ziet ook op filmpjes dat ze vaak stijgen en landen op asfalt .

de cap is gaaf om te landen , komt best wat aanzetten ,iedere keer weer spannend , dat maakt het ook leuk :D

jammer dat we straks een saai lang veld krijgen waarbij landen voor iedereen een eitje is , kan haast niet meer misgaan , plenty of time om neer te zetten .

weet je wat , ik blijf op het huidige veld vliegen , gaan jullie lekker op het saaie veld vliegen :bye: :p

toen ik hem open maakte zat hij nog gewoon vast. Maar door metaalmoeheid kwam hij na 3 keer op en neer bewegen los.
Ja, daar is dat ook niet voor gemaakt. Het is gehard vertind koper. Dus dat is na 3x goed heen en weer inderdaad gehalveerd. :teacher: Je mag een pootje 1x ombuigen, hooguit nog een keer terug en daarna is het einde oefening qua betrouwbaarheid. :yes:

Ik heb je kabelogen klaarliggen. Was wel weer even lekker zo struinen in de bende. Het was net of ik weer bij RUCO liep (vooral de hoek met dumpapparatuur is heerlijk om allemaal te bekijken 8)).

wil je die van mijn ook doen :D je zal wel geen tijd hebben lol
Neem je piep maar dinsdag mee. Zal ik er wel wat op kliederen hoor. Echte vliegers horen nu eenmaal een mooi verfje te krijgen. Dus PH-ILS, neem hem ook maar morgen mee als je wil dat ik er wat op kledder. :lol: ;)

Ik probeer me in dat soort situaties op voorhand in te denken dat het kwetsend kan zijn voor een ander die gehandicapt,dyslectisch is of wat dan ook heeft...
Ik ken er ook wel die dixsle... dyscels... dksyle... woordblind zijn... :rolling: ;) Maar je weet net als ieder ander dat iedereen in zijn waarde wordt gelaten. Dat vind ik nog steeds een sterke kant van alle (ex)HoogTij'ers en wat erbij gekomen is bij de club. Doe gewoon en wees jezelf, geintjes komen toch wel maar zijn altijd met een knipoog (mits het binnen de grenzen van fatsoen blijft). Ook hier op het forum. :yes:

+1,
sta ik net voor de deur , hangt er een bordje "vanwege andere activiteiten even niet aanwezig" :onweer: :bye: :bye:

als je naar rob gaat eerst ff bellen . staat ook op de website geloof ik .
Tsja, dat soort dingen dus. Hoe wil je nu een beetje winkel runnen als de openingstijden redelijk random zijn? Volgende keer ga je dus eerst naar Amsterdam. Weer een klant minder. :bye: Best raar in een tijd dat concurrentie moordend is en je al lijdt onder alle webshops en directe invoer vanuit HK. Ook dat laatste beetje verkloten is de manier om straks aanspraak te maken op inkomsten via de Overheid.

Je zou Otec aan de oostzijde in Zaandam kunnen proberen (als die er nog zit?) Kwam ik vroeger altijd voor mijn electronica..

Nope, zitten nu in de haven.

MUCO, tsja... Net als die gast in Velserbroek: Je belt om te vragen of ze het hebben en zeggen gelijk ja. Dan vraag je om echt te gaan kijken en zeggen ze alsnog ja (of ze gekeken hebben kan ik dan moeilijk beoordelen). Kom je daar en zeggen ze dat ze het niet hebben. Daar bel ik toch (*^@!*#^!@( net voor? Kun je precies 2x flikken en dan kom ik er niet meer. :teacher:

+1,

Die hing er gisteren ook al,had mijn batterijen beter ergens anders kunnen bestellen.Ben nu ook een week verder
:hammer:

als je naar rob gaat eerst ff bellen . staat ook op de website geloof ik .

Ook al eens meegemaakt, "gebeld, heb je dat op voorraad?" "Ja hoor heb ik." "Weet je het zeker, ik kom er dan speciaal voor uit Zaandam" "ja hoor"
Kom je daar, hebben ze het niet, ik heb daar wat minder leuke woorden laten vallen toen #%&^$*&$:onweer:

Tsja, dat soort dingen dus. Hoe wil je nu een beetje winkel runnen als de openingstijden redelijk random zijn? Volgende keer ga je dus eerst naar Amsterdam. Weer een klant minder. :bye: Best raar in een tijd dat concurrentie moordend is en je al lijdt onder alle webshops en directe invoer vanuit HK. Ook dat laatste beetje verkloten is de manier om straks aanspraak te maken op inkomsten via de Overheid.

rob is een prima vent , en ja , de zaken gaan niet goed door omstandigheden /operaties / scheidingen ,enz , hij heeft zo'n beetje alles weggedaan tegen inkoop prijzen ,omdat je het anders niet kwijtraakt door de hongkong prijzen .

nu richt hij zich veelal op 4 copters en eigenbouw regelaars , ik denk niet dat je daarvan kunt leven ,maar goed .
ik weet niet hoelang zijn toko nog rendabel is , maar ik hoop dat het hem lukt .

misschien gaat hij lid worden van onze club , lijkt me gezellig .

zoooo , nuttig dagje , lekker opgeruimd , boodschappen gedaan ,enz .

ook ben ik half gestopt met roken , bevalt prima , tot nu toe 6 peuken gerookt ipv12 .
morgen wil ik het op 1 peuk per 2 uur zetten , dan zou ik er zo'n 8 a 10 willen roken per dag ipv 1,5 pakje .

maris is nu 2 dagen helemaal gestopt , gaat wel goed , ik probeer het eerst op mijn manier , afbouwen dus .

en uiteindelijk gelegenheid roker worden .

word vervolgt ... ;)

Stoppen met roken doe je niet half. Of je stopt, of je bent een roker. :teacher:

Maris pakt het goed aan, weg die troep. Je zal zien dat je smaak en reuk flink toeneemt.

Doe ik al jaren!
Ik rook bij elke gelegenheid.

LOL :p

Stoppen met roken doe je niet half. Of je stopt, of je bent een roker. :teacher:

Maris pakt het goed aan, weg die troep. Je zal zien dat je smaak en reuk flink toeneemt.

weet ik wel , maar ik wil eerst flink minderen , dan stoppen , anders word ik gek ;)

ik ben al verbaast dat ik nu maar 6 gerookt hebt , zonder erg veel moeite .
ik denk niet dat het zozeer de drang naar nicotine is , maar meer de gewoonte bij wat je ook doet ,bijv ff berichtje op forum zetten , hop ,peukie , ff knutselen ,hop ,peukje , ff bakkie pleur , hop ,peukje , ff bellen , hop ,peukje , en ga zo maar door , slaat helemaal nergens op ,en toch doe je het .

nu ben ik bewust aan het roken , en kom daarmee op halvering in 1 dag , zonder moeite .

morgen kijken of ik het red met 10 peukies , dat zou ik al geweldig vinden .

als het uiteindelijk niet lukt op deze manier , dan maar helemaal stoppen

Iksnap waaromje dat wil doen junkie. Zodat je minder last hebt van de afkick verschijnselen ;)

Nou vergeet het maar dat gaat niet werken. Het minderen is op de lange duur m oelijker dan in 1 keer stoppen denk ik.

*wil ook nog steeds stoppen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back