Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Pas op jongens... straks wordt er weer iemand boos![]()
he bart even een reactie van mijn wij makten een grapje over iemand, of hij een winkel had ,of zijn naam rob was en of het in velzerbroek was en phil melde via een foto dat hij ook minder valide was doormiddel van een foto....of bedoelde je mij niet PH-ILS ?![]()
@Joop en iedereen die dit leest:
Om te voorkomen dat dit straks een eigen leven gaat leiden:
Begrijpen doe ik het zeker als men ergens grappen over maakt.
Wat ik alleen duidelijk wil maken is,is dat ik dat niet zo snel zou doen.
Dat is mijn persoonlijke mening en die wil ik niemand opdringen.
Ik probeer me in dat soort situaties op voorhand in te denken dat het
oke bart even goede vrienden verder![]()
oke bart even goede vrienden verder![]()
+1,Knip-- 2x flikken en dan kom ik er niet meer. :teacher:
Die hing er gisteren ook al,had mijn batterijen beter ergens anders kunnen bestellen.Ben nu ook een week verder+1,
sta ik net voor de deur , hangt er een bordje "vanwege andere activiteiten even niet aanwezig"nweer:
![]()
Dus door naar amsterdam..
Die mustang ga jij wel landen op het veld hoorWat komt die cap hard binnen zeg! 8-O
+1,
sta ik net voor de deur , hangt er een bordje "vanwege andere activiteiten even niet aanwezig"nweer:
![]()
Ja, daar is dat ook niet voor gemaakt. Het is gehard vertind koper. Dus dat is na 3x goed heen en weer inderdaad gehalveerd. :teacher: Je mag een pootje 1x ombuigen, hooguit nog een keer terug en daarna is het einde oefening qua betrouwbaarheid.toen ik hem open maakte zat hij nog gewoon vast. Maar door metaalmoeheid kwam hij na 3 keer op en neer bewegen los.
Neem je piep maar dinsdag mee. Zal ik er wel wat op kliederen hoor. Echte vliegers horen nu eenmaal een mooi verfje te krijgen. Dus PH-ILS, neem hem ook maar morgen mee als je wil dat ik er wat op kledder. :lol:wil je die van mijn ook doenje zal wel geen tijd hebben lol
Ik ken er ook wel die dixsle... dyscels... dksyle... woordblind zijn... :rolling:Ik probeer me in dat soort situaties op voorhand in te denken dat het kwetsend kan zijn voor een ander die gehandicapt,dyslectisch is of wat dan ook heeft...
+1,
![]()
Tsja, dat soort dingen dus. Hoe wil je nu een beetje winkel runnen als de openingstijden redelijk random zijn? Volgende keer ga je dus eerst naar Amsterdam. Weer een klant minder.als je naar rob gaat eerst ff bellen . staat ook op de website geloof ik .
Je zou Otec aan de oostzijde in Zaandam kunnen proberen (als die er nog zit?) Kwam ik vroeger altijd voor mijn electronica..
MUCO, tsja... Net als die gast in Velserbroek: Je belt om te vragen of ze het hebben en zeggen gelijk ja. Dan vraag je om echt te gaan kijken en zeggen ze alsnog ja (of ze gekeken hebben kan ik dan moeilijk beoordelen). Kom je daar en zeggen ze dat ze het niet hebben. Daar bel ik toch (*^@!*#^!@( net voor? Kun je precies 2x flikken en dan kom ik er niet meer. :teacher:
+1,
![]()
Die hing er gisteren ook al,had mijn batterijen beter ergens anders kunnen bestellen.Ben nu ook een week verder
![]()
als je naar rob gaat eerst ff bellen . staat ook op de website geloof ik .
Tsja, dat soort dingen dus. Hoe wil je nu een beetje winkel runnen als de openingstijden redelijk random zijn? Volgende keer ga je dus eerst naar Amsterdam. Weer een klant minder.Best raar in een tijd dat concurrentie moordend is en je al lijdt onder alle webshops en directe invoer vanuit HK. Ook dat laatste beetje verkloten is de manier om straks aanspraak te maken op inkomsten via de Overheid.
Doe ik al jaren!en uiteindelijk gelegenheid roker worden .
Doe ik al jaren!
Ik rook bij elke gelegenheid.
Stoppen met roken doe je niet half. Of je stopt, of je bent een roker. :teacher:
Maris pakt het goed aan, weg die troep. Je zal zien dat je smaak en reuk flink toeneemt.