Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Da's ook wel flauw. Een jaar lang bondage en dan geen hoogtepunt.Na een jaar aan het lijntje gehouden te zijn... wel raar want ik ben geen lijnvlieger... weet ik dat ik er klaar mee ben, kan ik ook weer verder met mijn leven.
Hahahah, nou heeft-ie een grote auto en geen centen meer voor een biertje. :rolling:Voor mij geen bier voorlopigIk ga even detoxen.
Het maagdarmkanaal reinigen zeg maar. ( afspraakje met Sleur komend weekend)
Oeh, dan zou ik wel de cardan-as naar voor of het voordifferentieel verwijderen. Anders ga je echt tandjes poetsen.
/weet dat dit een fotogeintje is![]()
Is dat zo Sleur???:tank:![]()
Da's ook wel flauw. Een jaar lang bondage en dan geen hoogtepunt.![]()
Hahahah, nou heeft-ie een grote auto en geen centen meer voor een biertje. :rolling:
goedemorgen !
even om wakker te worden :new-alien:
groetjes junk![]()
Héééé kijk, het is een Traxxtor e-revo!
![]()
Hey Pieter Bas, wanneer krijg ik me centen nou???nweer:
]
Jammer van die geit die er elke keer door heen loopt te blaten
Is ie al af Mike,had je wat aan die link
Netjes hoor,maar wat heb je nou allemaal verandert.MUTE knopje is gewillig, jammer dat die dames dat niet zijn ....
En jazeker issie af
Le resultate :
Lengte verschil aandrijfassen:
![]()
Nog eens de HT Traxxtor :
![]()
![]()
En het eindresultaat :
![]()
![]()
![]()
Heb er al ff mee gereden, en het is een héééééél erg leuk speeltje geworden![]()
Overigens, ik weet niet of jij je die 1:12 van sleurhutje nog kan herinneren, dit is dus exact hetzelfde formaat.
1:16 is misschien de amerikanese inchconvertervertaling die fout gaat, want het is gewoon een 1:12 afmeting, ietsjes korter dan een TT-01 .....
Sterker nog, de wielen van een TT-01 hebben dezelfde afmetingen en passen ook gewoon.
Dus ik is benieuwd op de MACH
Vrijdagavond zijn ze tot 23:00 open, en zaterdag en zondag tot 17:00 .
Vette bak BYM.
Heb je nou de andere revo ook n og staan met de castle creations set up?
Netjes hoor,maar wat heb je nou allemaal verandert.
Kwam een compleet rollend chassis tegen voor 80 eypo.Moet ik er alleen nog een kap en motor bij halen.Motortje is iets van 40 eypo
Volgens Traxxas is het gewoon een 1/16 VXL. Ik vind de Mustang wel kek eruit zien.Heb er al ff mee gereden, en het is een héééééél erg leuk speeltje geworden![]()
Overigens, ik weet niet of jij je die 1:12 van sleurhutje nog kan herinneren, dit is dus exact hetzelfde formaat.
1:16 is misschien de amerikanese inchconvertervertaling die fout gaat, want het is gewoon een 1:12 afmeting, ietsjes korter dan een TT-01 .....
Sterker nog, de wielen van een TT-01 hebben dezelfde afmetingen en passen ook gewoon.
Dus ik is benieuwd op de MACH
Vrijdagavond zijn ze tot 23:00 open, en zaterdag en zondag tot 17:00 .
Jij bedoelt die op MP zeker, van Toemen ofzo?
Hmmm, zo even uit het hoofd ofzo, volgens mij is dat hem wel, even het ombouwtraject me weer voor de geest halende .....
Onderdraagarmen.
Bovendraagarmen.
Reactiestangen.
Control rods voor.
Schokbrekers voor.
Control rods achter.
Schokbrekers achter.
Stuurstangen.
Aandrijfassen.
Fusee's (zaten bij de ombouwset, weet niet zeker of dat exact dezelfde zijn, lijken er wel op ...)
Body posts voor
Bodyposts achter
Bumpter voor.
Kap.
QoS (Quality of Service) werkt alleen als je switch en/of router dat ook ondersteunt. En QoS zit alleen in de Professional en Ultimate versies omdat het bedoeld is voor bedrijfsnetwerken, niet voor thuisprutsers.Sleurke waar zit de qso pakketplanner in winhoos 7.gpedit werkt heels nie.
Of heeft 7 geen reseveerbare bandbreedte.