Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Pieter Bas, wanneer krijg ik me centen nou??? :onweer:

3127322_1_org.jpg

Da's mooi :thumbsup:

Na een jaar aan het lijntje gehouden te zijn... wel raar want ik ben geen lijnvlieger... weet ik dat ik er klaar mee ben, kan ik ook weer verder met mijn leven.

Dinsdag pintje op da pub Pieter? Drinken we er een glaasje op :celebrate:

Voor mij geen bier voorlopig:) Ik ga even detoxen.

Het maagdarmkanaal reinigen zeg maar. ( afspraakje met Sleur komend weekend ;) )

Na een jaar aan het lijntje gehouden te zijn... wel raar want ik ben geen lijnvlieger... weet ik dat ik er klaar mee ben, kan ik ook weer verder met mijn leven.
Da's ook wel flauw. Een jaar lang bondage en dan geen hoogtepunt. :(

Voor mij geen bier voorlopig:) Ik ga even detoxen.

Het maagdarmkanaal reinigen zeg maar. ( afspraakje met Sleur komend weekend ;) )
Hahahah, nou heeft-ie een grote auto en geen centen meer voor een biertje. :rolling:

Oeh, dan zou ik wel de cardan-as naar voor of het voordifferentieel verwijderen. Anders ga je echt tandjes poetsen. :yes:

/weet dat dit een fotogeintje is :yes:

Uhu dit was halverwege het ombouwproject naar rallye...

Is dat zo Sleur???:tank::rolleyes:

Ja, dit was een fotogeintje ja :p

Da's ook wel flauw. Een jaar lang bondage en dan geen hoogtepunt. :(
Hahahah, nou heeft-ie een grote auto en geen centen meer voor een biertje. :rolling:

Ik voelde me anders ook aan het lijntje gehouden.

Betreft die auto, dat is compensatiedrang .... :mrgreen:

Jammer van die geit die er elke keer door heen loopt te blaten

Is ie al af Mike,had je wat aan die link

MUTE knopje is gewillig, jammer dat die dames dat niet zijn .... :mrgreen:

En jazeker issie af :yes:

Le resultate :

Lengte verschil aandrijfassen:
Erevor01.jpg

Nog eens de HT Traxxtor :
Erevor04.jpg

Erevor05.jpg

En het eindresultaat :

Erevor06.jpg

Erevor07.jpg

Erevor08.jpg

Heb er al ff mee gereden, en het is een héééééél erg leuk speeltje geworden :yes: :yes:

Overigens, ik weet niet of jij je die 1:12 van sleurhutje nog kan herinneren, dit is dus exact hetzelfde formaat.
1:16 is misschien de amerikanese inchconvertervertaling die fout gaat, want het is gewoon een 1:12 afmeting, ietsjes korter dan een TT-01 .....

Sterker nog, de wielen van een TT-01 hebben dezelfde afmetingen en passen ook gewoon.
Dus ik is benieuwd op de MACH :yes:

Vrijdagavond zijn ze tot 23:00 open, en zaterdag en zondag tot 17:00 .

voor de lichtgewicht vliegers onder ons <Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

nette prijs lijkt me

zo , net het magnum blok in de oven gehad op 200 graadjes , 1 tikkie en het lager viel eruit :p

nu een nieuw lager geplaatst van een degelijk merk , ipv honkietonkie :)

Laatst bewerkt door een moderator:
MUTE knopje is gewillig, jammer dat die dames dat niet zijn .... :mrgreen:

En jazeker issie af :yes:

Le resultate :

Lengte verschil aandrijfassen:
Erevor01.jpg

Nog eens de HT Traxxtor :
Erevor04.jpg

Erevor05.jpg

En het eindresultaat :

Erevor06.jpg

Erevor07.jpg

Erevor08.jpg

Heb er al ff mee gereden, en het is een héééééél erg leuk speeltje geworden :yes: :yes:

Overigens, ik weet niet of jij je die 1:12 van sleurhutje nog kan herinneren, dit is dus exact hetzelfde formaat.
1:16 is misschien de amerikanese inchconvertervertaling die fout gaat, want het is gewoon een 1:12 afmeting, ietsjes korter dan een TT-01 .....

Sterker nog, de wielen van een TT-01 hebben dezelfde afmetingen en passen ook gewoon.

Netjes hoor,maar wat heb je nou allemaal verandert.
Kwam een compleet rollend chassis tegen voor 80 eypo.Moet ik er alleen nog een kap en motor bij halen.Motortje is iets van 40 eypo

Netjes hoor,maar wat heb je nou allemaal verandert.
Kwam een compleet rollend chassis tegen voor 80 eypo.Moet ik er alleen nog een kap en motor bij halen.Motortje is iets van 40 eypo

Jij bedoelt die op MP zeker, van Toemen ofzo?

Hmmm, zo even uit het hoofd ofzo, volgens mij is dat hem wel, even het ombouwtraject me weer voor de geest halende .....

Onderdraagarmen.
Bovendraagarmen.
Reactiestangen.
Control rods voor.
Schokbrekers voor.
Control rods achter.
Schokbrekers achter.
Stuurstangen.
Aandrijfassen.
Fusee's (zaten bij de ombouwset, weet niet zeker of dat exact dezelfde zijn, lijken er wel op ...)
Body posts voor
Bodyposts achter
Bumpter voor.
Kap.

Laatst bewerkt:

Volgens Traxxas is het gewoon een 1/16 VXL. Ik vind de Mustang wel kek eruit zien. :yes: Mijn X-Ray T1M heeft een langere wielbasis dan de E-Revo. :yes: Scheelt bijna 3cm.

Voor wat betreft het rijden zul je al snel ook andere schroefveren, demperolie en bandjes nodig gaan hebben om knap op het tapijt te blijven. Het is geen Tam_tech met tekort aan motorvermogen. Eerder lijkt het op de arisma GT-14 die zijn vermogen ook lastig kwijt kon en je per soort tapijt al andere bandjes, dempers en afstelling nodig had (uiteindelijk toch derde weten te worden). Kortom, veel klooien voordat-ie echt knap rijdt (tip: laat hem rijden en afstellen door een ervaren rijder, scheelt je veel frustraties en tijd :yes:).

Jij bedoelt die op MP zeker, van Toemen ofzo?

Hmmm, zo even uit het hoofd ofzo, volgens mij is dat hem wel, even het ombouwtraject me weer voor de geest halende .....

Onderdraagarmen.
Bovendraagarmen.
Reactiestangen.
Control rods voor.
Schokbrekers voor.
Control rods achter.
Schokbrekers achter.
Stuurstangen.
Aandrijfassen.
Fusee's (zaten bij de ombouwset, weet niet zeker of dat exact dezelfde zijn, lijken er wel op ...)
Body posts voor
Bodyposts achter
Bumpter voor.
Kap.

Bij toemen scheelt een hoop ombouw geklooi ook,en ze hebben ook een offroad baan binnen dus kunnen ze allebij mee ;)
de hobbykamer opgeruimd dus weer plek zat

Laatst bewerkt:
Sleurke waar zit de qso pakketplanner in winhoos 7.gpedit werkt heels nie.
Of heeft 7 geen reseveerbare bandbreedte.

Sleurke waar zit de qso pakketplanner in winhoos 7.gpedit werkt heels nie.
Of heeft 7 geen reseveerbare bandbreedte.
QoS (Quality of Service) werkt alleen als je switch en/of router dat ook ondersteunt. En QoS zit alleen in de Professional en Ultimate versies omdat het bedoeld is voor bedrijfsnetwerken, niet voor thuisprutsers.

Group Policies (GPO's) heb je daarom ook niet, je meldt niet aan op een netwerkomgeving. Je kunt beperkte lokale beleidsinstellingen aanpassen door:
Start -> Uitvoeren -> Tik: MMC en klik op Uitvoeren -> In de Management Console een nieuwe console toevoegen (Bestand -> Module toevoegen) -> Zoek naar Lokaal Beveiligingsbeleid (of Groepsbeleid).

Maar net als voor de L2 Cache moet je daar gewoon niet aankomen in Windows voor thuissituaties. :nooo: Vandaag ook weer zo'n geweldige discussie met een stagiaire over dat soort instellingen. Uiteindelijk eindigde hij met een computer waar hij niet veel meer mee kon dan opnieuw installeren. Iets teveel beperkingen ingesteld zonder zichzelf uit te sluiten van de regeltjes. Sukkel... :p :rolling:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back