Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op de foto van de protech disk staan de servo's en ontvanger achterop bij de ailevons. Is dit ook zoals wij dat doen? En ze zijn vebonden met metalen stangetjes.

LOl, nee.Dat is puur toeval.
Toeval bestaat niet. :D

Ondertussen heerlijk op het veld van het uitzicht genieten. Het mais is weg en je ziet nu weer de polder.
wissenveld1407.jpg

Zoals ik al zei: SCHOONMAKEN is geen optie voor Sleur's offroads. Mijn Savage heeft nog steeds authentiek HoogTij klei erop zitten. Sindsdien heeft-ie nog 2x gereden (ook op HT overigens). En staat werkeloos in de garage op blokjes. :(

*zelfde troep op mijn Savage ziet zitten. Deel waar de nieuwe motor zit is wel wat schoner :mrgreen:*

doh! Maar wat voor een. Dus even zoeken voordat ik vragen ga stellen hier ;)
Er is een offroad en onroad baan binnen,dus wat wil je.En ja er is voor allebei keuze zat.
Zelf heb ik deze gekocht met dit spul erop alleen de regelaar had ik nog en de stuurservo en ontvanger.Als je dat zou willen zou ik alleen aan ze vragen of ze de motorsteun en gearplate om willen bouwen voor dat setje.Want de set die erop zit is voor een andere motor(die wel goedkoper is).En er komt nog een kapje bij deze heb ik mee besteld

Deze hoort er eigenlijk op

Laatst bewerkt:
Is er nog plek? Ga ik van het weekend even uitzoeken wat ik nodig heb. Een DX3 heb ik al liggen, dus dat scheelt :)

ik wil ook een dx3 of dx2 als die ook expo heeft .

terugbladeren doe ik niet , 3 of 4 pagina's is mij to much :-)

hoe zit dat met dat rc autootje rijden , moeten dat allemaal dezelfde zijn ? of rijden met wat je hebt ?

lijkt me wel een keer leuk .

ZOO)))OOOOOoooOOOOooooOOoooOoooO WEEK EIND :D , nu heb ik tenminste het gevoel dat ik het verdiend heb , ipv steeds vrij te zijn :p

morgen lekker vliegen , ik heb besloten de cap 21 mee te nemen , de Xtra en de vibro .

de Extra blijft thuis , omdat ik geen smoke oil heb , en nickos heeft nog wel , maar het lijkt wel of hij van de aardbodem verdwenen is :-?

heeft iemand zijn 06 ? gaarne via pb .

zo , straks wat voorbereiden voor morgen en lekker vroeg naar das velt , zaterdag mag je al om 10;00u los volgens de wet der club :D

grtz junk

ps ; bier opent :proost: met dit lekkere zonnetje :D

- LRP 3-kanaals €89,95
- Spektrum DX3E €89,95
- Spektrum DX2.0 €99,95
- Spektrum DX3C €119,95
- Futaba T4PL €279,00 8O

Alle zenders worden geleverd met bijbehorende ontvanger. Net als voor de vliegzenders zijn de ontvangers voor de Spektrum het makkelijkst te krijgen en het goedkoopst. :D

Voor een beetje knap stuurwerk is een zender waar expo op zit echt een must. Een display voor de instellingen is dus wel zo handig. Mijn DX3.0 voldoet wat dat betreft nog prima. Anders even kijken op Marktplaats (ik zou er 125 voor geven en dan klaar, de SR3500 is wel een mooi klein ontvangertje).
Hier zwoeger

Zo, lekker terug van het veld. Was heerlijk rustig. Jammer van die mingolen die allemaal lijnen in de lucht aan het trekken waren. :? ;) Vier rondjes gevlogen, beetje nutteloos zitten genieten van het uitzicht met PH-ILS, wat door het moeras gewandeld en toen weer naar huis gegaan.

Nu even op vergaardag bij mijn moeder en vanavond zo rond 20:00 richting Haarlem. Ik neem de Disk en Zeikkraal wel mee. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back