Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Toeval bestaat niet.LOl, nee.Dat is puur toeval.
Ga jij ook rijden dan Erik?
Maken we een ACHcompetite :rolling:
Een autoIs er nog plek? Ga ik van het weekend even uitzoeken wat ik nodig heb.
Die zwerver komt er niet inSnoek kan jij volgende keer die buurman van je meenemen? ( Dennis van der Geest)
Wie moet er een paar stompen?
Zoals ik al zei: SCHOONMAKEN is geen optie voor Sleur's offroads. Mijn Savage heeft nog steeds authentiek HoogTij klei erop zitten. Sindsdien heeft-ie nog 2x gereden (ook op HT overigens). En staat werkeloos in de garage op blokjes.![]()
Ga lekker naar strakke titoWie moet er een paar stompen?
Heb hem wel is meer ontspannen meegemaakt,volgens mij heeft ie hele fijne medicijnen.Of leek dat maar zostrakke tito?
Een auto![]()
Er is een offroad en onroad baan binnen,dus wat wil je.En ja er is voor allebei keuze zat.doh! Maar wat voor een. Dus even zoeken voordat ik vragen ga stellen hier![]()
Is er nog plek? Ga ik van het weekend even uitzoeken wat ik nodig heb. Een DX3 heb ik al liggen, dus dat scheelt![]()
Hier zwoeger- LRP 3-kanaals €89,95
- Spektrum DX3E €89,95
- Spektrum DX2.0 €99,95
- Spektrum DX3C €119,95
- Futaba T4PL €279,00 8O
Alle zenders worden geleverd met bijbehorende ontvanger. Net als voor de vliegzenders zijn de ontvangers voor de Spektrum het makkelijkst te krijgen en het goedkoopst.![]()
Voor een beetje knap stuurwerk is een zender waar expo op zit echt een must. Een display voor de instellingen is dus wel zo handig. Mijn DX3.0 voldoet wat dat betreft nog prima. Anders even kijken op Marktplaats (ik zou er 125 voor geven en dan klaar, de SR3500 is wel een mooi klein ontvangertje).