Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
voor uitlokking kun je toch niet geschorst worden........:confused:

Je kan niet aangesproken worden voor iets wat op een ander veld gebeurd (eh, forum). Dit forum staat geheel los van de club, dus je kan en mag hier alles zeggen (tot op zekere hoogte) ;)

Al een aardige opkomst...

wissenopkomst.jpg

Al een aardige opkomst...

wissenopkomst.jpg

zitten behoorlijke ontluchtingsgaten in die stoelen , lullig voor diegene die er achter zit :-)

zooo, en terwijl de vergaardering losbartst , begin ik nu met een bak pleur aan de boekhouding , die zal net zo lang duren als de vergaardering zelf .

*uitpluizen / rekenen gaat *

zitten behoorlijke ontluchtingsgaten in die stoelen , lullig voor diegene die er achter zit :-)

zooo, en terwijl de vergaardering losbartst , begin ik nu met een bak pleur aan de boekhouding , die zal net zo lang duren als de vergaardering zelf .

*uitpluizen / rekenen gaat *

Op het veld is het vaak dringen om een stoeltje :D
Zal wel iets met sfeer te maken hebben ;)

Aan een ieder die er verstand van heeft,als mijn lipo,s 1800 mah da kan ik ze toch met 1,8 amp laden.Normaal laad ik ze met mijn eigen lader ultramat 15.Maar krijg het idee dat er iets niet klopt met de balanceer stekker.Nu heb ik mijn oude lader opgahaald bij de buurman ultramat 14 plus en dat lijkt beter te kloppen moet alleen de laad stroom invoeren

zo ,en klaar !

nu weer verder met de baja , ik krijg dat kolere schroefje niet los van het gasheveltje !
ik wil daar even een rubber afdichting maken .

outerwear gisteren besteld voor de trekstarterkant , zal morgen wel binnen zijn .

welke site in hollanda heeft wel baja spul op voorraad? , vroeger was alles in stock , word zeker niet meer mee gereden ? :-)
zijn wij dan de laatste der Mohikanen ? :-) :cool:

Aan een ieder die er verstand van heeft,als mijn lipo,s 1800 mah da kan ik ze toch met 1,8 amp laden.Normaal laad ik ze met mijn eigen lader ultramat 15.Maar krijg het idee dat er iets niet klopt met de balanceer stekker.Nu heb ik mijn oude lader opgahaald bij de buurman ultramat 14 plus en dat lijkt beter te kloppen moet alleen de laad stroom invoeren

Klopt Mark.Met 1,8 amp laden is safe ;)

zo ,en klaar !

nu weer verder met de baja , ik krijg dat kolere schroefje niet los van het gasheveltje !

outerwear gisteren besteld voor de trekstarterkant , zal morgen wel binnen zijn .

welke site in hollanda heeft wel baja spul op voorraad? , vroeger was alles in stock , word zeker niet meer mee gereden ? :-)
Geen idee bestel meestal gewoon bij ddm,maar de laatste tijd niks besteld.Rijd een beetje als Siggy :oops: :lol: de laatste tijd,dus er gaat niks stuk ;)

zo ,en klaar !

Laatsten der Bajakanen .......

pleurt alle lipo,s de kliko in.Wat een knt zooi met verloop balancer en weet ik veel allemaal wat lekker weer nimh

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back