mag wel, maar alleen meskant op 50 cm van de grond(en in jouw geval FPV)

Staat niets vermeld over ** tussen de hekken door vliegen **![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Staat niets vermeld over ** tussen de hekken door vliegen **![]()
mag wel, maar alleen meskant op 50 cm van de grond(en in jouw geval FPV)![]()
Gevaarlijke uitspraak... *(ik ben in voor een uitdaging)*![]()
dat wist ik.......![]()
voor uitlokking kun je toch niet geschorst worden........![]()
Al een aardige opkomst...
![]()
zitten behoorlijke ontluchtingsgaten in die stoelen , lullig voor diegene die er achter zit
zooo, en terwijl de vergaardering losbartst , begin ik nu met een bak pleur aan de boekhouding , die zal net zo lang duren als de vergaardering zelf .
*uitpluizen / rekenen gaat *
*meerdere personen op visite heeft en ook niet club toegaat*
Aan een ieder die er verstand van heeft,als mijn lipo,s 1800 mah da kan ik ze toch met 1,8 amp laden.Normaal laad ik ze met mijn eigen lader ultramat 15.Maar krijg het idee dat er iets niet klopt met de balanceer stekker.Nu heb ik mijn oude lader opgahaald bij de buurman ultramat 14 plus en dat lijkt beter te kloppen moet alleen de laad stroom invoeren
Geen idee bestel meestal gewoon bij ddm,maar de laatste tijd niks besteld.Rijd een beetje als Siggyzo ,en klaar !
nu weer verder met de baja , ik krijg dat kolere schroefje niet los van het gasheveltje !
ik wil daar even een rubber afdichting maken .
outerwear gisteren besteld voor de trekstarterkant , zal morgen wel binnen zijn .
welke site in hollanda heeft wel baja spul op voorraad? , vroeger was alles in stock , word zeker niet meer mee gereden ?
zijn wij dan de laatste der Mohikanen ?![]()
![]()
zo ,en klaar !
nu weer verder met de baja , ik krijg dat kolere schroefje niet los van het gasheveltje !
ik wil daar even een rubber afdichting maken .
outerwear gisteren besteld voor de trekstarterkant , zal morgen wel binnen zijn .
welke site in hollanda heeft wel baja spul op voorraad? , vroeger was alles in stock , word zeker niet meer mee gereden ?
zijn wij dan de laatste der Mohikanen ?![]()
![]()
Verrassend;-)
Stond de vergadering niet in je agenda dan ? ;-)
Een knappe lader kan ook helpen. En het handboekje een keer lezen...pleurt alle lipo,s de kliko in.Wat een knt zooi met verloop balancer en weet ik veel allemaal wat lekker weer nimh