Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@Vinni: Makkelijk gezegd, maar begin de kriebels te krijgen bij de Moth (en de Piper, en na zondag ook een Sopwith Camel en een Spitfire)....
Zie hier de Moth.. deels opgebouwd (wel een &*^@$ werkje..)
![]()
Ik weet niet of ik op kantoor ben. :?Rij morgen wel even naar je toe als je tijd hebt,eind van de ochten begin van de middag.Laat ik het wel even zien,want wil morgenavond wel even rijden![]()
Yep, mooie wagen hoor buurman.Gadver wat heeft ik een lekker karretje gekoopt.
mogge
zo zeg , de week zit in da beentjes , ben totaal gaar , vandaag ff met zijn 3én buffelen en hoop dat het afkomt , morgen werken is niet gezond
mits ik ga hobbyen ,zal dat zondag zijn , morgen even bijkomen van deze rare drukke week .
werkse wederom
Zaterdag nog redelijk weer en windkracht 3 tot 4.+ een lekker soepie
Zondag bewolkt met een windkracht 5.
Goedemorgen allemaal
Wie heeft mijn spektrum dx3 gekaapt?
Je moet wel door de velsertunnel he,jij hebt het toch niet zo op tunnelsMorgenavond ook maar even naar de Mach om te kijken, en een pintje te pakken.
Als het gezellig is elke week![]()
Clubavond voortaan op vrijdagavond?
Ik weet niet of ik op kantoor ben. :?
Yep, mooie wagen hoor buurman.![]()
![]()
Dan kan je wel ff helpen de polo te poetsenJe moet wel door de velsertunnel he,jij hebt het toch niet zo op tunnels
Ben rond half elf klaar laat maar even weten of het uitkomt
Is goed hoorDan kan je wel ff helpen de polo te poetsen![]()
Nee doe maar niet dan gaat ie stuk.Is goed hoor
,meteen je marder even poetsen
Ik denk dat je te traag was met reageren..
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
Mijn andere lipo,s laadt mij lader ook geen probleem,maar er klopt iets niet met de balanceer stekker vermoedt ik,en om daar nou meteen een andere lader voor te halen.Hij laad de baja,savage gloeipluggen rotostarter,hardcase lipo,s voor de andere mini revo,alleen hier zit het net weer even anders
Nah geen trut,kom in de buurt van de 40 he,dan wordt je wijzer zeggen ze![]()
Die zijn hetAls het een hyperion accu is dan zit de balancerkabel iets anders in elkaar. Is heel simpel aan te passen.
Zat ik ook later aan te denken. Op de DUO50 geen probleem, die laat gewoon een rij niet aangesloten cellen zien en dan de laatste cel.Als het een hyperion accu is dan zit de balancerkabel iets anders in elkaar. Is heel simpel aan te passen.
Nee doe maar niet dan gaat ie stuk.
Zo het dashboard van de ragnieuwe polo licht al helegaar uitmekander.
Efkes een media box inbouwen kan ik straks een HDD eraan hangen ,hoef ik die klote cd's niet meer mee te zeulen.