Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
it wasn't me :-),
ff geen mooie smoke acties meer op das velt helaasch .

wel lekker knallen op ht !! , zal volgens weekend wel worden .

ahhrrggg , ikke ook , daarstraks 2 uur geslapen om de avond door te komen :? , ben ook niet gaar hoor , ben gesloopt ! :mad: :-)

mocht je nog wat baja parts hebben ? , doe je niks mee zeker ? :thumbsup:

griebel grabbel groetjes

Ik ga binnen 2 uur slapen ;-)

Junkie? Kom je morgen wel naar het veld toe toevallig? (of iemand anders?) Ik heb een vul systeem nodig voor benzine, voor mijn tigermoth. Kom er net achter, dat ik die dus niet heb :(

Junkie? Kom je morgen wel naar het veld toe toevallig? (of iemand anders?) Ik heb een vul systeem nodig voor benzine, voor mijn tigermoth. Kom er net achter, dat ik die dus niet heb :(

nee , ik kom niet .

maar ik doe het gewoon met de zelfde pompjes die ik voor nitro gebruik , dan weer nitro dan weer benzine,dan weer smoke oil , tot nu toe gaat het goed , dus een keer benzine kan wel ;)

Ga je ook bij de MACH rijden ;)

Hier de pica's.
2m3gwmc.jpg

mvs1zb.jpg

Ik ook niet naar de club en veld morgen, dus meneer E3d Kan gewoon komen zonder weg te rennen. ;)

Laatst bewerkt:
@Gorby: Kek karretje man!

Junkie: Thnx voor de tip. Heb zitten wikken en wegen, maar ga morgen toch de gok wagen. Primair kijken of de motor wil lopen. Secundair, als ik er dan toch ben.. gelijk de boel maar optuigen..

Wich reminds me.. Moet nu de boel eerst nog aftuigen.. :onweer:

316239_300826196595833_100000053647752_1297586_2083322066_n.jpg

chocojoop was je al klaar met strijken van t folie?

want heb morgen avond een feessie en moet mn overhemd nog strijken

chocojoop was je al klaar met strijken van t folie?

want heb morgen avond een feessie en moet mn overhemd nog strijken

hee vinni ik moet je wat opbiechten, ik heb de strijkbout gezocht voor mijn vakantie heb alles overhoop gehaald maar ken hem nergens vinden ,ik had hem in mijn binnen zak van mijn jas gedaan die op de stoel lag naast de deur in het bouwgedeelte maar hij is weg. of ik moet hem er naast gestoken hebben dan moet hij ,als hij niet geleend is, daar nog liggen anders krijg je van mijn een nieuwe :(

Neehoor lieverd, was een geintje ;)
Die twee uurtjes tukken hebben je goed gedaan he?

*ik ga op stok, ben echt verrot van al dat werken :(

weet ik toch ;) en ja ben weer wakker en scherp ;) , maar 1 nadeel , misschien kan ik straks niet slapen :-)

die pompjes zijn toch voor brandstof in het algemeen ? , wel is het zo ,bij veel benzine gebruik dat de leidingen harder worden .

maar de pomp zelf moet er toch tegen kunnen ?

@Gorby: Kek karretje man!

Junkie: Thnx voor de tip. Heb zitten wikken en wegen, maar ga morgen toch de gok wagen. Primair kijken of de motor wil lopen. Secundair, als ik er dan toch ben.. gelijk de boel maar optuigen..

Wich reminds me.. Moet nu de boel eerst nog aftuigen.. :onweer:

vliegse morgen.

morgen lekker rommelen , misschien nog ff naar bigscale voor een elcon koppeling

hee vinni ik moet je wat opbiechten, ik heb de strijkbout gezocht voor mijn vakantie heb alles overhoop gehaald maar ken hem nergens vinden ,ik had hem in mijn binnen zak van mijn jas gedaan die op de stoel lag naast de deur in het bouwgedeelte maar hij is weg. of ik moet hem er naast gestoken hebben dan moet hij ,als hij niet geleend is, daar nog liggen anders krijg je van mijn een nieuwe :(

oke
ik zal morgen effe op de club kijken of hij er ligt
want moet een stukje opnieuw folie van de inspire

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back