Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
oke
ik zal morgen effe op de club kijken of hij er ligt
want moet een stukje opnieuw folie van de inspire
ik vind het k..t ben er zelf ook morgen ik moet allen nog in de auto van marsje kijken want daar waren we mee naar de club het spijt mijn sorry maar blijf nog zoeken want ik snap er geen reed van :confused:

@Siggery: Begrijp dat je geen interesse hebt in de Kasumi 21? ;) Dan ga ik hem namelijk in het te koop forum aanbieden.

Oeh lekker! Ik zal d'r zijn. Probeer wel eerder te komen, zal een uurtje nodig hebben om de Moth op te bouwen :rolleyes:

Weet je het zeker. Ik ben al een niet op het veld geweest en heb geen idee hoe nat de boel is. Stijgen zal wel gaan, maar landen. Hoop niet dat de wielen weg zakken in het natte gras. Ik neem mijn SebArt niet mee. Straks ligt weer het onderstel er af. :D

Weet je het zeker. Ik ben al een niet op het veld geweest en heb geen idee hoe nat de boel is. Stijgen zal wel gaan, maar landen. Hoop niet dat de wielen weg zakken in het natte gras. Ik neem mijn SebArt niet mee. Straks ligt weer het onderstel er af. :D

Gaat me eigenlijk erom, of de motor lopen wil. Als het veld niet oke is, dan is het wel een mooi statisch beeld ;)

Als het veld wel oke (genoeg) is, dan wordt het een maiden.. denk ik.. haha

Als er niet gemaaid is, rest morgen niet veel meer dan soep halen en ouwenelen. De Monsun en Danone hebben moeite met 5cm gras. :( De Sleurphira is vleugellam, de buis zit wat ruim in de spanten van een vleugel. 8O Na de F3P de Caravelle maar vliegklaar maken. Servo's ziiten er al in, alleen de Scorpion 630kV nog monteren en een spinner zien te vinden (6mm as).

Zo en weer terug van de mach,heerlijk gereden.Paar keer op zijn dakkie maar dat hoort erbij.Heeft nog wel movies in da box maar moet even de camera opladen,dus zal ze morgen wel even op het forum gooien :D

Als er niet gemaaid is, rest morgen niet veel meer dan soep halen en ouwenelen. De Monsun en Danone hebben moeite met 5cm gras. :( De Sleurphira is vleugellam, de buis zit wat ruim in de spanten van een vleugel. 8O Na de F3P de Caravelle maar vliegklaar maken. Servo's ziiten er al in, alleen de Scorpion 630kV nog monteren en een spinner zien te vinden (6mm as).

Hier ook nog druk bezig. Dat wil zeggen de F3P kist klaar maken. Moet nu wel door anders heb ik zondag geen kist om te trainen. Motor, ESC en aileron servo zitten er op. Alle Carbon verstagingen zijn ook klaar. Nu weegt hij 65 gram. Dus alleen de carbon aansturing naar de servo's. 2 diamond servo's en een accu en hij is klaar. Hoop op 100 gram of minder.

Lekker bezig Freek. ;)

Ondertussen hier ook lekker bezig. Nou ja, was bezig. Om vrouwlief in de auto te krijgen want de gezondheidszorg is tegenwoordig echt te triest voor woorden. Of je gewoon een Paracetamol wil nemen als je been vanaf je bil tot je knie tintelt en je onder de knie niets meer voelt. Die trut bij de huisartsenpost toch wat nare ziektes verwenst. Toen kreeg ik een arts aan de lijn en die zei dat we gelijk langs konden komen. Dus nu vervelen op een plastic stoeltje. :? Wordt een raar weekend en mogelijk ook heel volgende week. :hammer:

Lekker bezig Freek. ;)

Ondertussen hier ook lekker bezig. Nou ja, was bezig. Om vrouwlief in de auto te krijgen want de gezondheidszorg is tegenwoordig echt te triest voor woorden. Of je gewoon een Paracetamol wil nemen als je been vanaf je bil tot je knie tintelt en je onder de knie niets meer voelt. Die trut bij de huisartsenpost toch wat nare ziektes verwenst. Toen kreeg ik een arts aan de lijn en die zei dat we gelijk langs konden komen. Dus nu vervelen op een plastic stoeltje. :? Wordt een raar weekend en mogelijk ook heel volgende week. :hammer:

Tjee :confused::hammer:

Gaat goed, lijkt wel instant hernia ofzo??

Succes!

Alle electronica werkt en de motor draait. Nu compleet 92 gram met accu.
Alleen de stuurstangetjes nog monteren. Ga om 2:00 wel FF tukken. Moet straks om 8:30 op het voetbalveld in Wormer staan. :(

@ chocodip
heej handig knaapje 16 ik zal morgen middag wel ef kijken in mijn wagen hij staat u bij jan dus het gaat hem niet worden.

@ All
goede moguhh

Zo, Sleurfin heeft geen hernia maar wat het wel is gaan ze maandag verder onderzoeken. Nu ligt ze plat met een lading morfine. Ik ga maar eens slapen. Trutste... :puppydogeyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back